מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- אבחון צליאקאמא16/11/2011
שלום,
לאור חשד קל לצליאק אצל בן 4, התחלנו דיאטה נטולת גלוטן. חודש לאחר מכן בדיקת דם הראתה המוגלובין מעל 13 (ערך מינימום 11) ועדיין אין תשובות לבדיקת הצליאק עצמה ("צליאק סקרין"). לא ביצענו בדיקת דם לפני תחילת הדיאטה נטולת הגלוטן. האם ערך כזה לאחר חודש ללא חשיפה לגלוטן מרמז כי לא היתה בעיית ספיגה גם לפני התחלת הדיאטה, או שבתוך חודש יכולה להתרחש החלמה מלאה של המעי? קצת רקע: החשד לצליאק עלה לאחר התלוננות על כאבי בטן ועל רקע ירידה בתאבון. האם הדרך היחדה לאיבחון מבחינתנו היא לחשוף שוב לגלוטן ואז לבצע בדיקות דם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לא רופאה אך מנסיוננו הדומה...
אנט16/11/2011גם אנחנו הפסקנו ישר חשיפה לגלוטן עוד בטרם הבדיקה (שבוע וחצי ללא גלוטן) וננזפנו קשות... נאמר לנו אז ע"י פרופ' רענן שמיר שבייחוד בילדים יכולה להתרחש החלמה מהירה יחסית שעלולה לתת תוצאה לא חד-משמעית בבדיקות. לכן ייעצו לנו לחשוף שוב משך 6 שבועות כדי לשחזר את הנזק...זוועה מבחינה מוסרית וכהורים ממש קשה "להרעיל" כך את הילדים כי כבר ידענו שכנראה יש לה צליאק... אך רצינו תשובה חד משמעית כדי שנוכל להקפיד לכל החיים ולא ישאר לנו ספק.
ואכן קיבלנו תשובה כזו לצערנו אך השד אינו כ"כ נורא. ב"ה שזו מחלה שמטופלת ללא תרופות ויש החלמה מלאה.
מאחלת דרך צלחה
ובשורות טובות
בריאות
אנט* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהאבחון צליאק - תגובה
פרופ` יורם בוינובר17/11/2011חכי לתשובות המעבדה. במידה והיה צליאק חודש של כלכה ללא גלוטן בדכ לא ינרמל הבדיקות.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה.
אמא17/11/2011* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)