ביתי בת חצי שנה סובלת מריפלוקס

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • ביתי בת חצי שנה סובלת מריפלוקס
    דניאלי
    29/11/2011

    עד גיל 4 חודשים הייתה עם זנטק שהופסק כי נראה היה שהמצב משתפר. הארחות בבוקר הן מטרנה בוקיש מסיימת 120 + כפית קורנפלור ופה ושם ירקות ופירות. בלילה אוכלת אינפמיל מסיימת בין 100 ל 150. בשבועיים האחרונים לא ישנה טוב לאחר שהייתה ישנה משמונה תשע בערב עד חמש שש בבוקר. מתעוררת באמצע הלילה כאילו סובלת מכאבים מיילת לא בוכה ומתפתלת. רוצה לציין שישנה שוב זורקת את הראש לאחור כמו שהייתה בת חודש חודשיים. מה זה יכול להיות? האם יכולה להיות עוד בעיה מלבד ריפלקס? אולי בעיה במעיים במערכת העיכול של אנותנת לה לישון והיא חסרת מנוחה? נבדקה בדיקה כללית אצל רופא ילדים שלא מצא משהו חריג. אבל רואים שהיא רוצה לישון והיא חסרת מנוחה ומשהו מציק לה. סה"כ במשך היום ילדה ערנית סקרנית מאד אוהבת תשומת לב אבל כשרוצה לישון לא מוצאת תא עצמה ושכבר נרדמת פתאום מתועררת עם צוויחות ויללות .. אשמח לתשובה מה עלי לעשות

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ביתי בת חצי שנה סובלת מריפלוקס - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    30/11/2011

    יתכן שיש מקום לחדש טיפול בזנטק. התייעצי עם הרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו