מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- בת שנה ו-3, אוכלת רק מרוסקנעמה07/12/2011
שלום,
הבת שלי בת שנהו-3 חודשים, לא מוכנה לאכול חתיכות מזון / כל דבר שאינו מרוסק. אם נותנים לה היא לא לוקחת לפה, אם שמים לה לפה במקרה הטוב יורקת ובמקרה הפחות טוב מקיאה. אוכלת ביום בד"כ 3-4 ארוחות מוצקים טחונים או רכים (מרק, פירות, דייסות). יש גם עניין של הקאות, מדי פעם יש תקופות שבהן כמעט כל יום מקיאה לפחות פעם אחת בקשת. זה לפעמים הולך עם שיעול שיש לה וגם היו מקרים שלא.
בקשר למזון המליצו לי לתת לה קצת בצלחת ולאכול איתה ביחד, לתת לה דוגמא - עד כה זה לא עזר. אציין גם שהשיניים יצאו לה מאוחר, רק בגיל שנה ושבועיים. כיום יש לה 2 בחוץ ועוד 2 בדרך.
שאלתי היא ממה זה יכול לנבוע, האם בעיה כלשהי של רגישות יתר בפה? האם כדאי ללכת איתה לרופא גסטרו? קיבלתי הפניה אבל הרופאה אמרה שלא ממליצה בשלב זה כל עוד הבעיה של ההקאות לא גורמת לירידה במשקל. היא שוקלת פחות מהממוצע, כ-9.5 ק"ג אבל יציבה במיקום שלה בגרפים כלומר עולה בסדר.
אודה לתשובה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר בת שנה ו-3, אוכלת רק מרוסק - תגובה
פרופ` יורם בוינובר08/12/2011הזמן יפתור הבעיה , לדעתי הליכה לגסטרואנטרולוג לא תשנה המהלך. בהעיה היא בשלות והיא תיפתר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתשובה מאמא לאוכלת רק אוכל מרוסק
חניתה קומה08/12/2011גם הבן שלי היה לו ככה בדיוק פשוט זה הגיל שהשיניים יוצאות וכואב להם החניכיים לכן היא אוכלת מרוסק שזה יותר קל לה לא צריך לדאוג זה יעבור עם הגיל בהצלחה לא להילחץ הבן שלי אכל מרוסק עד שכל השיניים יצאו לו זה מאד כואה תקראי מאמרים על כך
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהיש לבתי את אותו בעיה
חני11/12/2011יש לי את אותו בעיה בדיוק עם בתי בת 9 חודשים
הבאתי לה ביסקויט היא ישר חתכה עם השניים ובלעה אותו במקום להמיס וישר מקיאה את כול הארוחה שאכלה וככה כול חתיכה קטנה היתה מקיאה
אז הפסקתי להביא לה חתיכות וכול דבר אני מרסקת לה והיא הפסיקה להקיא
הלכתי איתה לרופא גסטרו והוא אמר שאין בעיה
אבל קבעתי תור למרפאה של הפרעות אכילה אולי הם יעזרו לי
אני יעדכן אותך אם יהיה שינוי
יום טוב* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מאמינים ברפואה משלימה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
