בת שנה ו-3, אוכלת רק מרוסק

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • בת שנה ו-3, אוכלת רק מרוסק
    נעמה
    07/12/2011

    שלום,
    הבת שלי בת שנהו-3 חודשים, לא מוכנה לאכול חתיכות מזון / כל דבר שאינו מרוסק. אם נותנים לה היא לא לוקחת לפה, אם שמים לה לפה במקרה הטוב יורקת ובמקרה הפחות טוב מקיאה. אוכלת ביום בד"כ 3-4 ארוחות מוצקים טחונים או רכים (מרק, פירות, דייסות). יש גם עניין של הקאות, מדי פעם יש תקופות שבהן כמעט כל יום מקיאה לפחות פעם אחת בקשת. זה לפעמים הולך עם שיעול שיש לה וגם היו מקרים שלא.
    בקשר למזון המליצו לי לתת לה קצת בצלחת ולאכול איתה ביחד, לתת לה דוגמא - עד כה זה לא עזר. אציין גם שהשיניים יצאו לה מאוחר, רק בגיל שנה ושבועיים. כיום יש לה 2 בחוץ ועוד 2 בדרך.
    שאלתי היא ממה זה יכול לנבוע, האם בעיה כלשהי של רגישות יתר בפה? האם כדאי ללכת איתה לרופא גסטרו? קיבלתי הפניה אבל הרופאה אמרה שלא ממליצה בשלב זה כל עוד הבעיה של ההקאות לא גורמת לירידה במשקל. היא שוקלת פחות מהממוצע, כ-9.5 ק"ג אבל יציבה במיקום שלה בגרפים כלומר עולה בסדר.
    אודה לתשובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בת שנה ו-3, אוכלת רק מרוסק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בת שנה ו-3, אוכלת רק מרוסק - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    08/12/2011

    הזמן יפתור הבעיה , לדעתי הליכה לגסטרואנטרולוג לא תשנה המהלך. בהעיה היא בשלות והיא תיפתר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תשובה מאמא לאוכלת רק אוכל מרוסק

    חניתה קומה
    08/12/2011

    גם הבן שלי היה לו ככה בדיוק פשוט זה הגיל שהשיניים יוצאות וכואב להם החניכיים לכן היא אוכלת מרוסק שזה יותר קל לה לא צריך לדאוג זה יעבור עם הגיל בהצלחה לא להילחץ הבן שלי אכל מרוסק עד שכל השיניים יצאו לו זה מאד כואה תקראי מאמרים על כך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • יש לבתי את אותו בעיה

    חני
    11/12/2011

    יש לי את אותו בעיה בדיוק עם בתי בת 9 חודשים
    הבאתי לה ביסקויט היא ישר חתכה עם השניים ובלעה אותו במקום להמיס וישר מקיאה את כול הארוחה שאכלה וככה כול חתיכה קטנה היתה מקיאה
    אז הפסקתי להביא לה חתיכות וכול דבר אני מרסקת לה והיא הפסיקה להקיא
    הלכתי איתה לרופא גסטרו והוא אמר שאין בעיה
    אבל קבעתי תור למרפאה של הפרעות אכילה אולי הם יעזרו לי
    אני יעדכן אותך אם יהיה שינוי

    יום טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו