מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- עצירות קשהאני15/12/2011
שלום,
ביתי בת ה - 13 סובלת בחודשים האחרונים מעצירויות.
האמת, היא לא כל כך שותה, אני מנסה להכריח אותה.
ביומיים האחרונים היא אומרת שיש לה משהו שרוצה לצאת אך זה לא יכול לצאת מפי הטבעת.
בפעם שעברה (שבוע שעבר) ניסיתי 2 נרות גליצרין + שקית אחת של אל"צירות" של "הדס" ואז זה יצא יפה במשך יומיים.
היום ואתמול עוד פעם, זה מקשה עליה ללכת לביה"ס הבטן קצת נפוחה וקשה.
נתתי לה כל השבוע שקית עם פירות יבשים, אבל ללא שזיפים . כי היא לא אוהבת.
אולי אני אכריח אותה לאכול כל יום כמה שזיפים מיובשים.
לא עשיתי שינוי בתפריט.
אבל יש לציין שכל השנים היו בעיות של יציאות.לא משהו קריטי.
איך לעזור לה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר עצירות קשה - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין17/12/2011בתך סובלת מעצירות כרונית. תופעה שכיכה שיש לטפל בה לאורך זמן. אין צורך להכריח את הבת שלך , פשוט יש צורך לתת לה מרככי צואה לאורך זמן כמו נורמלקס או פגלקס , לתקופה של מספר שבועות/חודשים , ורק לאחר מספר שבועות של יציאות סדירות לנסות להוריד בהדרגה את התרופה. שתיה מרובה ותזונה עשירה בסיבים עשויה למנוע השנות העצירות אבל לא יטפלו בעצירות קיימת
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לגבי ביתי בת ה-13
חוה19/12/2011במשך השבוע שהיה נתתי לה בשקית כל יום פירות יבשים הכוללים 3 שזיפים יבשים.
ואכן כל השבוע היו לה יציאות טובות , כל יום אפילו .
האם להמשיך עם השזיפים, כמו שאמרת לאורך כמה חודשים?
האם לתת נורמלקס באופן קבוע במשך כחודש ? זה לא משלשל יותר מידי?
אני מפחדת שהצואה תהיה רכה מאוד וזה "יברח" לה בביה"ס וזה סיפור מביך מאוד.
אם יש יציאות טובות אם השזיפים, האם לערב נורמלקס בכל זאת?
תודה רבה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהשאלה נוספת לגבי ביתי בת ה-13 - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין24/12/2011אם יש יציאה טובה עם פרות יבשים/שזיפים מצויין , העקר להתמיד ולעקוב שאין התחדשות של העצירות. לא להכריח את הנערה לאכול נגד רצונה!!!
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעצירות
עדי07/01/2012פתרון טבעי מרפואה סינית לעצירות 0546848376
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
