מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- ניאוקייטיעל16/12/2011
שלום,
בני בן השלושה חודשים כבר למעלה משבועיים סובל משלשולים מימיים עם דם מעוכל.
נאמר לי שמאחר ואין שינוי למרות שהורדתי מוצרי חלב לעבור לניאוקייט במקום הנקה.
אציין כי בבדיקת צואה נמצאו קבוצות לויקוציטים בודדות.
בני עולה יפה במשקל, שוקל כיום בערך 6.700 .
בעיות נוספות שלא יודעת אם יש להן קשר זה שיש לו רפלוקס ואנו במעקב כבר למעלה מחודשיים לגבי תפקודי כבד שיצאו לא תקינים:
AST 76 ALT 60
ראשית, רציתי לדעת האם אכן כדאי לעבור לניאוקייט ויותר חשוב, מה משמעות השימוש בניאוקייט.מה מיוחד בו האם יש תופעות לוואי או סיכונים.האם יכול להיות שהוא עושה מעי עצל בגלל שהוא כבר מפורק?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר ניאוקייט - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין17/12/2011נאוקייט הינו תחליף חלב מפורק המורכב מתערובת של חומצות אמינו במקום חלבון החלב ולכן יעיל במיוחד לילדים עם אלרגיה קשה לחלב. מסיפור המחלה של בניך איני מתרשם שהבעיה שלו הינה רגישות לחלב קשה כי עד גיל חודשיים וחצי צרך חלב אם ושגשג מצויין למרות שצרכת מוצרי חלב. קרוב לוודאי שחלה במחלה זיהומית של מערכת העיכול ממנה הוא מתאושש לאט מהרגיל.
אני ממליץ לשקול בשנית האם הפסקת הנקה חיונית במקרה זה
נאוקייט פורמולה טובה ואינה גורמת "למעי עצל"* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנאוקייט
יעל17/12/2011ראשית, תודה על תשובתך.
המלצת לשקול את נושא הפסקת ההנקה, אך מה קורה עם הדלקת שיש לו?הבנתי מהרופאת גסטרו שקבוצות הלויקוציטים הבודדות מעידות על דלקת.
האם הוא אמור לקבל תרופה מסויימת או שזה אמור לעבור לבד?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנאוקייט - תגובה
ד''ר עקיבא פרדקין24/12/2011אין משמעות קלינית לפי תיאור שלך ללויקוציטים בצואה, החשוב שהילד משגשג היטב לעקב בלבד
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את נשמרת מפני דלקת נרתיקית?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
