צואה נוזלית בתינוק

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • צואה נוזלית בתינוק
    שירלי
    17/02/2012

    שלום רב,
    בני ,תינוק בן כ-5.5 חודשים,ניזון מתמ"ל סימילאק אדוונס .צואתו מאד נוזלית מאז שנולד.הוא חווה חודשיים ראשונים כאבי גזים עזים מאד -במהלכן ניסינו שלל תרופות ותמ"ל אחרים.בגיל חודשיים ניזון מסימילאק טופ פרי שהפחית את כמות הגזים במקצת,ייתכן גם שזה פשוט העובדה שגדל ולא התמ"ל.שאלתי נוגעת לקיום גזים שלא מעוררים כאב עז כבעבר אך הצואה מאד נוזלית.האם קיימת אפשרות שהוא סובל מרגישות ללקטוז וכיצד ניתן לבדוק זאת רפואית בצורה מדויקת בגיל זה? האם המשך מתן תמ"ל על בסיס חלב עלול לפגום ברירית כלשהי במערכת העיכול בהנחה שהוא רגיש ללקטוז?
    תודה שירלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואה נוזלית בתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • צואה נוזלית בתינוק - תגובה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    18/02/2012

    אי סבילות ללקטוז אינה תופעה שכיחה בגיל זה (מתפתחת לאחר גיל 5 שנים) בגיל זה יש לשלול רגישות לחלבון החלב - שלשולים , אי שקט , פריחות על העור וחוסר שגשוג במקרים אלה יש להפסיק שמוש בכל מוצרי החלב ולעבור לתמ"ל מפורק כמו נוטרמיגן או תמ"ל על בסיס חלב סויה. לפני שינויים כאלה ממליץ לך להתיעץ עם רופא הילדים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו