רפלוקס ואינפמיל

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • רפלוקס ואינפמיל
    שיר
    01/03/2012

    שלום
    בתי בת 4.5 חודשים.
    בגיל 3 חודשים בערך אובחנה כרפלוקס בגלל אי שקט ובכי רב סביב האוכל(תוך כדי האוכל בעיקר וגם אחרי), עשתה תנועת הקשתה והודפת את הבקבוק ממנה. נעשה ניסיון הסמכת האוכל עם קורנפלור - אך לא עזר ונתקע המון בפטמה והתייאשנו. במקביל קיבלה לוסק שבועיים שלא עזר. עברנו לאינפמיל AR והמצב השתפר. אך בשבוע האחרון שוב מתחילה לבכות סביב האוכל בדומה לעבר(קצת פחות). ניסיתי לעבור למטרנה צמחית+קורנפלור והיא פלטה המון (מעבר לרגיל) אז הפסקתי. גם ניסיון לעבור לסימלאק צמחי בעבר לא עשה לה טוב.
    יש לציין שלפני האינפמיל לא היו הרבה פליטות ומאז שהיא עם אינפמיל פולטת על בסיס יומי כמו קוטג'.
    מציינת בנוסף שיש עליה תקינה במשקל.
    ועכשיו לשאלותיי:
    מתי אפשר להפסיק אינפמיל? מדובר בפורומולה שההכנה שלה בעייתית, היציאות של הקטנה קשות(עצירות), והפליטות שלא היו קודם לכן, וגם הפטמה כל הזמן נתקעת בגלל הסמיכות של הפורמולה ומתסכלת את הקטנה.
    ואיך ניתן בוודאות לשלול רגישות לחלב פרה? לאור העובדה ששוב חזרה לבכות באוכל... (במטרנה צמחי ובסמילאק צמחי יש חלב סויה - שהבנתי שגם לזה יכולה להיות רגישות)
    והאם יש מצב כזה שנקרא רפלוקס+רגישות לחלב פרה?
    תודה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רפלוקס ואינפמיל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפלוקס ואינפמיל - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    05/03/2012

    אין הכרח לתת אנפמיל גם אם יש פליטות, כל זמן שעולה טוב במשקל. בנוסף בקרוב תתחיל כלכלה מרוסקת של פירות וירקות -כלכלה סמיכה יותר.
    התלונות אינן ספציפיות וסביר שיחלפו מעצן. איני ממליצה על טיפול נוסף בשלב זה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך

    שיר
    18/03/2012

    אם אני יעבור למטרנה ללא הסמכה - יש סיכוי שהאי שקט והבכי סביב האוכל יחזרו?
    היא פולטת המון לאחרונה, לא ברור לי למה, היא מוציאה שיניים - לא יודעת אם זה קשור....האם זה זמן טוב לעבור למטרנה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מקפיצה

    שיר
    25/03/2012

    :-

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו