דם בצואה של תינוקת בת חודשיים

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • דם בצואה של תינוקת בת חודשיים
    אלונה
    06/03/2012

    שלום
    יש לי תינוקת בת חודשיים. היא יונקת פרט לסימילק פעם אחת ביום(הפסקתי את זה לפני יומיים). מספר פעמים ראיתי אצלה חוטי דם בצואה. רופאת ילדים נתנה בדיקת צואה ולהלן התוצאות:STOOL-DIRECT NO PARASITES FOUND
    OCCULT BLOOD NEGATIVE
    אני חושבת שכן ראיתי דם באותה הצואה.
    הרופאה אמרה לפני התוצאות של הבדיקה שיכול להיות שיש לה רגישות בגלל הסימילק, למרות הפרש של שלושה שבועות מהרגע שהתינוקת התחילה את הסימילק ועד הופעת הדם.

    כמה שאלות: האם יכול להיות שראיתי דם בצואה ועדיין יצאה תוצאה שלילית על דם סמוי? האם יש קשר לסימילק בהתבסס על התוצאות. האם אפשר לחזור לתת לה סימילק?התינוקת עשתה קקי בבוקר יום לפני מסירת הבדיקה. עברו כמעט 24 שעות בין נתינת הצואה למסירתו לבדיקה, האם יכול להיות שזה מה שגרם לבדיקה לצאת שלילית. התינוקת הייתה עושה קקי מספר פעמים ביום ועכשיו היא עושה יום כן יום לא ואפילו יותר. תמיד היא עושה פוקים ותמיד בכתה בגלל כאבי בטן.
    חוץ מזה היא תינוקת בריאה ולא היה לה חום או משהו כתוצאה מזה. היא עולה יפה במשקל ונמצאת באחוזון 70 במשקל.

    אשמח לתשובה וסליחה על האורך של השאלה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בצואה של תינוקת בת חודשיים - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    06/03/2012

    התפעה לא נדירה ולרוב חסרת משמעות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו