מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- כאבי בטן חוזרים עם חוםורד26/03/2012
שלום
לביתי בת שלוש וחצי יש כאבי בטן חזקים עם חום גבוה בערך פעם בשבועיים
היום תוך כדי התקףעשינו בדיקת דם
נמצאו IRON מתחת לטווח (16 כשהתחתון הוא 37)
טרנספרין מעל הטווח
אחוז נטורופיטים גבוה ואחוז לימפוציטים נמוך שניהם מחוץ לטווח
מה זה אומר?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר WBC
ורד26/03/2012WBC =11.1 K/ul
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהכאבי בטן חוזרים עם חום - תגובה
פרופ` יורם בוינובר27/03/2012זה אומר שאת צריכה לפנות לרופא המטפל שימשיך ברור ומעקב. יעוץ איטרנטי אינו אחראי במצב זה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה ועדכון
ורד31/03/2012פרופ' בוינובר, ראשית תודה על תגובתך
שנית, כאבי הבטן של ביתי לא חלפו, אתמול גם ראיתי דם בצואה. והחום בערב היה 37.7
הלכנו שוב לרופא בבוקר והוא נתן עוד בדיקות צואה (ללא טיפול כמו אנטיביוטיקה)
האם זה בסדר להשאיר את הילדה סובלת עם צואה דמית ללא טיפול? האם דם בצואה זה לא מצב שדורש טיפול מידי?
בצרוף המידע שכתבתי קודם, האם זה שופך אור על האבחנה, ומה האבחנה יכולה להיות? אגב, היא נבדקה בעבר לANA צליאק וכו' הכל יצא שלילי.
בדיקת התרבית צואה שנעשתה לה בזמן ההתקף האחרון עם החום( לפני 3 ימים)יצאה שלילית. האם צריך לחזור עליה ?
תודה
ורד* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעוד דבר קטן
ורד31/03/2012עוד דבר- איןלה בכלל שלשוש. צואה רגילה, קצת רכה אבלממש לא שלשול
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהנמצא Dientamoeba fragilis
ורד05/04/2012בבדיקת צואה נמצא Dientamoeba fragilis. האם טפיל זה אחראי לכל הסימפטומים. בפעמים קודמות של חום וכאבי בטן הוא גם נמצא הטפיל אך הרופא אמר שלא נותנים לו טיפול. אז לא טיפלנו . האם צריך בכל זאת לטפל ומה הטיפול?
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם עצלנים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
