כאבי בטן

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • כאבי בטן
    ליר
    08/05/2012

    ביתי בת חמישה חודשים מאז שעברנו לתמל התקשתה לאכול ביצענו בדיקת גסטרוסקופיה שיצאה תקינה עם לקיחת שלושה דגימות מכמה אזורים מהקיבה שיצאו תקינות ולאחר שניסינו את כול סוגי התמל וגם ביצענו סוגי אלרגיה שונים הכוללים אלרגיה לחלב בנוסף גם ביצענו צילום בטן אך ביתי עדין מתקשה לאכול.היא חסרת שקט במהלך היום מרבה רגלים וראש לכיוון הבטן ומתפתלת בשנתה.רופאת המשפחה החליטה כי יש לה ריפלוקס סמוי אז אנו מאכילים אותה אינפאמיל וטיפול תרופתי של זנטק שלא עזר למשך שבועיים ולכן עברנו ללוסק שגם הוא לא עוזר.הרופאה ציינה כי במעבר למוצקים הכול יהיה בסדר ונראה שיפור כבר יומים שניסיתי לתת לה כמה כפיות של ירקות מבושלים טחונים ונראה כי הדבר רק החמיר את המצב וביתי מתפתלת יותר מהרגיל בשנתה ובכה ומתקשה להרדם.אולי מדובר במעיים רגישים ולכן בגלל שמתקשה לשתות חלב עלי להמתין עם המוצקים לעד שקיבתה תתבשל ?וכיצד אוכל להקל על כאבי הבטן כך שתאכל כמו תינוק נורמלי.אודה לעזרתכם ולתשובתכם תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כאבי בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כאבי בטן

    ליר
    09/05/2012

    ברצוני לציין כי הנאוקיט עשה הכי הרבה כאבי בטן ועפי הנחיות דאטנית אנאנו שמים אחד אחוז שמן בחלב כתוספת תזונה תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו