בעיית קקי קשה-בת שנתיים ותשע

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • בעיית קקי קשה-בת שנתיים ותשע
    לירי
    10/05/2012

    שלום דוקטור. הילדה בת שנתים ותשע גמולה מזה כחודש מטיטולים. מאז הגמילה הילדה מסרבת לעשות קקי. הדבר גורם לעצירויות, לצורך בשימוש בנרות גליצרין ועכשיו אפילו עברנו לחוקנים. ברור לנו שמדובר בעניין פסיכולוגי, אך לא עוזרים שכנועים, הדגמות, ספרים וכו'. בנוסף, היא לא מוכנה גם לעשות קקי בטיטול או בכל מקום אחר...הילדה מתעקשת לעצור את היציאות שלה. לא מדובר בהכרח בצואה קשה שכואבת לה, למרות שזה הופך להיות ככה לאחר 3 ימים ללא יציאה. ניסינו גם להשתמש באבקת נורמלקס בשתייה אך גם זה לא נותן מענה. העניין הוא שכל יומיים שלושה היא על סף עילפון מכאבי בטן ואז לא נותר לנו אלא לעזור לה עם חוקן כי גליצרין כבר לא עוזר. מה עושים? אנחנו אובדי עצות ואומללים....

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בעיית קקי קשה-בת שנתיים ותשע - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    14/05/2012

    נרות זה פיתרון רע. במידה ולא הצלחתם עם נורמלקס תנו שמן פרפין.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו