תינוק בן חודשיים זקוקה לעזרה בבקשה

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן חודשיים זקוקה לעזרה בבקשה
    אביבית
    03/06/2012

    שלום רב יש לי תינוק בן חודשיים נולד בשבוע 39 בניתוח קיסרי עקב מצג עכוז במשקל 2650 ,ניזון מהנקה + מטרנה עד גיל שלושה שבועות , בשבועיים האחרונים ישנם מספר האכלות שהילד ממש מתפתל ובוכה בזמן האוכל , מאז שנולד סובל ממעט פליטות אבל לאחרונה הן ממש מימיות אפילו שעה אחרי האוכל, בהתייעצות עם רופא גסטרו ילדים ( שראה אותנו לחמש דקות) , המליץ על מעבר לנוטרמיגן בגלל שלפי הסיפור ומעט פריחה על פניו ויובש ( אגב כל התופעות עברו אחרי כמה ימים ללא שינוי התזונה ) חושב שיש לו אלרגיה לחלב , עדיין לא החלפתי תמ"ל מכיוון שאני לא מבינה איך אחרי חמש דקות אפשר לקבוע אלרגיה וגם מכיוון שכל הסביבה אומרת לי שהילד לא יאכל כלום עם אני יחליף לנוטרמיגן כי זה ממש מגעיל, אני ממש לא יודעת מה לעשות , אתם חושבים שזה נכון להעביר לנוטרמיגן? ואם אכן יש לו אלרגיה לחלב ואני ימשיך לתת מטרנה כי הסימפטומים שהיו חלפו האם אני יגרום לו לנזק משמעותי , בעיות בגדילה והתפתחות המוח והעצמות ...? אשמח לעזרתכם אני ממש אובדת עצות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוק בן חודשיים זקוקה לעזרה בבקשה - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    05/06/2012

    אי שקט ופליטות יכולים להיות ביטוי של אלרגיה לחלבון חלב פרה. נוטרמיגן ניתן לעתים קרובות ורב התינוקות אוכלים זאת ללא בעייה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • נוטרימיגן

    קרן
    20/08/2012

    הבן שלי בן חודש וחצי גם לוקח נוטרימיגן לאחר שהיינו כ-4 ימים בבית חולים. הוא מקבל את האוכל כבר שבוע וחצי אבל אין שיפור....עדיין פולט הרבה חלק מהפעמים בקשת, סובל מאי שקט במשך כל היום והלילה....נרדם ל-5, 10 דקות ומתעורר בבכי....... יש לו יציאות כמעט כל ארוחה כאשר ברוב המקרים זו יציאה ממש ממש קטנה..... אני פשוט אובדת עצות...... הוא לא רגוע, כל הזמן בוכה ופולט.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • אני רק יכולה להגיד לך מה עזר לנו

    ליאת
    26/08/2012

    מה שהציל אותנו היה סימילאק קומפורט. הוא מיוחד לעיכול עדין רק 2% לקטוז והחלבון מפורק חלקית. הפסיקו לגמרי ההתפתלויות הבכי והסבל הזה שקרע אותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ןמה לגבי הפליטות?

    קרן
    26/08/2012

    ומה לגבי הפליטות? הסימילאק עוזר גם להם? הוא צריך משהו סמיך.....
    העבירו אותו עכשיו לאינפמיל.....הפליטות פסקו אבל היציאות שלו נהיו סיוט..הוא נורא מתאמץ, צורח מכאבים ובסוף עושה בקושי פעם ביום צואה קשה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו