קקי של ילד

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • קקי של ילד
    נטליה
    19/09/2012

    שלום רב! סליחה על השאלה המגעילה, אבל זה ממש מדאיג!
    הילד שלי בן שנתיים וחצי, מאז שהוא תינוק יש לו קקי מוזר, דייסתי בצבעים מוזרים, הייתי איתו אצל גסטרו כשהיה קטן והיא אמרה שזה בגלל שלא אוכל מספיק סיבים ויותר מדי פירות אז שינינו תזונה ולא היה שיפור אך אחרי זמן כלשהו העיניין נרגע אבל עדיין הקקי היה דייסתי עם מלא חתיכות לא מעוקלות. כל פעם היתה לו תקופה של שלשולים עשינו בדיקות אין אנמיה, אין פרזיטים, אין רוטה ורגישות לגלוטן, בזמן האחרון הקקי שלו ממש נוזלי, לפעמים יוצא לו בלילה שלשול על חצי מיטה וןאני צריכה לנקות הכל האמצע הלילה, שה נורא נורא מסריח וגם רואים מלא אוכל לא מעוקל. הוא גם עושה לפחות 4-5 פעמים ביום כמות גדולה. הר=דרל כלל הוא אוכל בריא והכל. השאלה שלי מה זה יכול להיות? אני מפחדת שהוא לא סופג מספיק חומרים חיוניים מהאוכל, הוא גם רזה אבל באחוזון תקין פחות או יותר.. זה נראה לי מתיש את הגוף השלשולים האלה (וגם אותי..). אשמח לתשובה , מאוד מודאגת...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קקי של ילד

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • קקי של ילד - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    23/09/2012

    דאגי לא להאכיל הילד בכמויות יתר. הצבע לא משמעותי כך גם העובדה שיש שיירי מזון בצואה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו