עצירויות

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • עצירויות
    גילי
    10/02/2013

    בני בן חודש וחצי. יונק מלא ללא תוספות. בבית החולים נתן את הצואה המוקוניאלית ולאחר מכן לא עשה שום יציאה אלא רק אחרי שבוע ימים. הצואה שנתן היתה חרדלית עם גרגרים. מאז היתה לו יציאה כל שבוע ונראה כי מתאמץ מאד. מלפני שבועיים היציאות נעשו פחות תכופות והתארכו על פני עשרה ימים, בפעם האחרונה נראה בטיטול יציאה קטנה מאד ושחורה, לאחריה עשיתי לו עיסוי ובאותו היום עשה יציאה, שוב רכה עם גרגירים.בימים שלא עושה יציאה, רואים בטיטול או בפי הטבעת התחלה ( כמו הפרשה ) של יציאה בצבע חרדל. נכון לעכשיו לא הייתה לו יציאה כבר עשרה ימים. התינוק אמנם באי שקט אבל אני לא רואה שעושה מאמצים להוציא משהו. לא מאדים ולא מתאמץ. יש לציין כי יום אחרי שנולד ועד היום יש לו המון גזים בריח נוראי ( מזכיר ריח גופרית ) . אנחנו במעקב אצל רופאת המשפחה ששלחה אותנו לרנטגן שיצא תקין ( היא רצתה לשלול הירשפונג ). הרופאה טוענת כי כנראה זו הנטייה שלו אבל אני לא מסתפקת בתשובה הזו , נראה לי מוזר מאד שתינוק אין לו יציאות עשרה ימים. אני עושה לו עיסויים על בסיס קבוע ומנסה לעזור לו על ידי דחיפת מדחום אבל כלום לא קורה... אני ממש מודאגת. עלי עוד לציין כי נולד עם טונוס שרירים נמוך. אני מציינת את זה כי הבנתי שלפעמים עצירות היא רק ביטוי לבעיה נוירולוגית. האם יש לי ממה לחשוש? מה עושים? למי פונים?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירויות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירויות - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    11/02/2013

    אם לא נעשתה בדיקה רקטלית יש לבצעה. לעתים יש להרחיב את הבירור להירשפרונג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו