דם בקקי אצל תינוקת יונקת

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • דם בקקי אצל תינוקת יונקת
    יעל
    14/04/2013

    שלום,
    ביתי בת ה 4.5 חודשים יונקת באופן מלא בלבד. בחודש וחצי האחרון מופיע דם בקקי. היא מרגישה טוב ולא נראה כי היא סובלת אבל הדם מופיע כמעט בכל החתלה בליווי ריר ושילשול. לאחר שלילת פיסורה ושלוש בדיקות צואה לא נמצא שום טפיל או חיידק .לדעת הרופאה קיימת רגישות לחלבון כל שהוא שמגרה את הרירית של המעי. הפסקתי לצרוך באופן גורף מוצרי חלב, סויה, ביצים,תירס וסומסום מזה כשבועיים וחצי אך לא נראה שיפור (ואולי מעט החמרה). ספירת הדם מראה ירידה מעטה בהמוגלובין. ונראה כי לא עלתה במשקל בשבועיים האחרונים. הרופאה התייעצה עם גסטרולוג ילדים ואמרה שכנראה וירוס גרם ללגירוי והרגישות לחלבון לא מאפשרת לדלקת להירפא מאחר ולא משנה מה אני אוכל עדין אזין אותה בחלבונים. ההצעה החדשה היא לעבור באופן מוחלט לפורמולה של חומצות אמינו למשך שבוע כדי לתת לרירית המעי להירפא ואז לטענתה לא תהיה בעיה לחזור להנקה. גמילה כזו מוחלטת מהציצי נראית לי כרגע בלתי אפשרית לאור העיניין שהציצי מספק לה הרבה מעבר להזנה ובקבוק/מוצץ היא מסרבת לקחת. אני מתחילה לדאוג...
    לפני שאני עושה זאת, רציתי לקבל חוות דעת נוספת בעיניין. האם נתקלתם בתופעה והאם ניתן לטפל בזה בדרכים אחרות מלבד פורמולות?
    תודה רבה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דם בקקי אצל תינוקת יונקת

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בקקי אצל תינוקת יונקת - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    15/04/2013

    אם הילדה במצב טוב ואינה סובלת אין אינדיקציה לטפל. במידה ויש תסמינים כגון ירידה בהמוגלובין מומלץ בירור לפני החלטות נוספות- התייעצי עם גסטרואנטרולוג

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו