כבר מיואשת, חייבת עזרה !

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • כבר מיואשת, חייבת עזרה !
    חוה
    02/05/2013

    שלום לך. אני פונה אליך אחרי שכבר הייתי אצל כולם ושום דבר לא נפתר. ביתי בת ה -14 סובלת מנפיחות בבטן ממש כמו חודש חמישי כבר שנה וחצי וזה לא יורד . היינו אצל גסטרו ששלח אותנו לכל הבדיקות האפשריות , גסטרוסקופיה + M,RI מעי גס ודק +בדיקום דם עם מדדי דלקת, אין צליאק C1,פוריפינים , אולטראסאונד בטן - הכל תקין.
    יש בעיית עצירות המון שנים אנחנו עם נורמלקס כבר שנה וחצי שעוזר
    ביציאות. יש נפיחות לא מוסברת כמו הריון.
    הילדה היא רזה, דופן הבטן שטוחה , עד שהחלה להתנפח .
    ביחוד הבטן נפוחה מאוד אחרי ארוחה עיקרית, בקושי יכולה לזוז.
    בבוקר קצת יורד. מה לעשות? הילדה בוכה כל הזמן. שום דבר לא זז
    מבחינת הטיפול. הגסטרו לא עלה על כלום בינתיים.
    תעזרו לי בבקשה.. מה אני עושה.. גם ככה זה גיל קשה מאוד. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    כבר מיואשת, חייבת עזרה !

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • כבר מיואשת, חייבת עזרה ! - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    06/05/2013

    היא זקוקה לברור יותר מקיף באחד המרכזים הרפואיים לשלילת הפרעת תנועה של מע העיכול.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו