מודאגת-בת 8 חודשים שבועיים שלשול

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • מודאגת-בת 8 חודשים שבועיים שלשול
    מור
    10/06/2013

    אני כבר אובדת עצות,ביתי בת 8 חודשים ומשלשלת כבר שבועיים.פעם הראשונה אחרי 4 ימים שהלכנו לרופאה נאמר לנו שזהו וירוס ופשוט לחכות שזה יעבור,כעבור יומיים זה עבר,אבל חזר שוב.היה לה חום פעם אחת שלא עלה מעל 38.5,והוא ירד מעצמו ללא כל מוריד חום.היא שותה המון מים ואוכלת מידי פעם תפוח אדמה או גזר מבושל ומעט מרק,מלבד זה מוכנה לאכול רק סימילאק,המצברוח עד היום היה טוב,היום היא התחילה להיות חסרת סבלנות.אני מציינת שהיא משלשלת 8 פעמים ביום לפחות והחיתולים תמיד מלאים פיפי.אתמול נשלחה תרבית צואה ואמרו שלא יהיו תוצאות מינימום 4 ימים,אני לחוצה ומודאת...האם מפספסים משהו?השלשול ממש בהיר לעיתים צהוב בוהק...
    מה עוד אפשר לעשות?
    מחר בבוקר עוד ביקור במרפאה...האם יש צורך?
    האם לקחת אותה למיון?האם זה שיניים כמו שמנסים להרגיע אותי?כי באמת שתי שיניים בוקהות לה,אבל בשיניים הראשונות זה לא היה ככה...
    באמת כבר לא יודעת מה עוד לעשות...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מודאגת-בת 8 חודשים שבועיים שלשול - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    11/06/2013

    מכיון שהילדה שותה ונותנת שתן ובמצב טוב קרוב לודאי כי אכן מדובר במחלה וירלית. ניתן לתת זמנית פורמולה ללא לקטוז

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו