מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- תינוקת בת שבועיים עם יציאות קשותיפית16/12/2013
שלום רב,
בתי בת השבועיים ניזונה מתמ"ל וסובלת בשבוע וחצי האחרונים מיציאות קשות מאוד ומגזים (נאלצנו לסייע לה מספר פעמים בהוצאת הצואה מאחר ולא הצליחה להוציאה בעצמה). רופא הילדים המליץ כי נחליף את התמ"ל ואכן עברנו ממטרנה לסימילאק, ללא שינוי (התינוקת נתנה צואה פעם אחת באופן עצמאי וזהו). לפני שלושה ימים (יום שישי) התחלנו לתת לה נוטרילון פפטי ג'וניור בהוראת הרופא ובלילה שבין שישי לשבת הייתה לתינוקת יציאה רכה. ביום שבת בצהריים הייתה יציאה נוספת, הפעם קשה יותר. מאז לא הייתה יציאה נוספת והתינוקת סובלת מגזים, אינה נינוחה לאחר האוכל וכשמשכיבים אותה לישון ובנוסף עושה קולות של מאמץ להוציא צואה במשך כל הלילה ונראה כי היא סובלת מאוד.
אני מבינה שההתרגלות לתמ"ל החדש לוקחת מספר ימים אבל לי נראה כי לא רק שאין שיפור משמעותי מאז שעברנו לנוטרילון, אלא המגמה היא של יציאות שהולכות ונעשות קשות שוב. הייתי רוצה לדעת האם להמשיך ולהמתין ואם כן, כיצד ניתן להקל על התינוקת בינתיים ולאפשר לה להוציא את הצואה שיש כרגע במעי ושגורמת לה אי נוחות (אולי להוסיף משהו למזון, להשכיב אותה במיטה בצורה מסוימת וכדומה). אנחנו עושים לה עיסויים בבטן ובכפות הרגליים אך ללא הועיל וכבר די מיואשים...בנוסף, האם ייתכן כי היציאות הקשות מרמזות על בעיה רפואית שיש לשים אליה לב? בתודה מראש וסליחה על האורך,
אימא מותשת.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר גם לילד שלי סבל
חסויה24/12/2013יש לי תינוק בן כ 5 חודשים , הוא נולד עם עצירות איזה אוכל שלא ניסינו לא עזר, על תדחפי לילד/ה שום תרופה תמשיכי עם האוכל שיש לה מה אנחנו לא עשינו עזרנו עם שמן ומדחום אפילו נרות גליצרין לא עזרו אין לזה תרופה, אבל מה שאני הייתי עושה, שמה לו קצת וזלין במדחום שמה קצת למעטה ושאני ראיתי שהוא לוחץ הייתי מקפלת לו את הרגליים עושה לו מסאג׳ עם שמן תינוקות בבטן התחתונה ועושה מקלחות חמות ( לא רותחות) וככה רק בגיל 4 חודשים בצואה הסתדרה והוא כרגע ברוך ה׳ עושה לבד.
על תדחפי שום תרופה תני לילד להתמודד, זה גם לא בריא וגם לא עוזר.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם טיפוסים רגישים?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)