תינוקת בת שבועיים עם יציאות קשות

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת שבועיים עם יציאות קשות
    יפית
    16/12/2013

    שלום רב,
    בתי בת השבועיים ניזונה מתמ"ל וסובלת בשבוע וחצי האחרונים מיציאות קשות מאוד ומגזים (נאלצנו לסייע לה מספר פעמים בהוצאת הצואה מאחר ולא הצליחה להוציאה בעצמה). רופא הילדים המליץ כי נחליף את התמ"ל ואכן עברנו ממטרנה לסימילאק, ללא שינוי (התינוקת נתנה צואה פעם אחת באופן עצמאי וזהו). לפני שלושה ימים (יום שישי) התחלנו לתת לה נוטרילון פפטי ג'וניור בהוראת הרופא ובלילה שבין שישי לשבת הייתה לתינוקת יציאה רכה. ביום שבת בצהריים הייתה יציאה נוספת, הפעם קשה יותר. מאז לא הייתה יציאה נוספת והתינוקת סובלת מגזים, אינה נינוחה לאחר האוכל וכשמשכיבים אותה לישון ובנוסף עושה קולות של מאמץ להוציא צואה במשך כל הלילה ונראה כי היא סובלת מאוד.
    אני מבינה שההתרגלות לתמ"ל החדש לוקחת מספר ימים אבל לי נראה כי לא רק שאין שיפור משמעותי מאז שעברנו לנוטרילון, אלא המגמה היא של יציאות שהולכות ונעשות קשות שוב. הייתי רוצה לדעת האם להמשיך ולהמתין ואם כן, כיצד ניתן להקל על התינוקת בינתיים ולאפשר לה להוציא את הצואה שיש כרגע במעי ושגורמת לה אי נוחות (אולי להוסיף משהו למזון, להשכיב אותה במיטה בצורה מסוימת וכדומה). אנחנו עושים לה עיסויים בבטן ובכפות הרגליים אך ללא הועיל וכבר די מיואשים...בנוסף, האם ייתכן כי היציאות הקשות מרמזות על בעיה רפואית שיש לשים אליה לב? בתודה מראש וסליחה על האורך,
    אימא מותשת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם לילד שלי סבל

    חסויה
    24/12/2013

    יש לי תינוק בן כ 5 חודשים , הוא נולד עם עצירות איזה אוכל שלא ניסינו לא עזר, על תדחפי לילד/ה שום תרופה תמשיכי עם האוכל שיש לה מה אנחנו לא עשינו עזרנו עם שמן ומדחום אפילו נרות גליצרין לא עזרו אין לזה תרופה, אבל מה שאני הייתי עושה, שמה לו קצת וזלין במדחום שמה קצת למעטה ושאני ראיתי שהוא לוחץ הייתי מקפלת לו את הרגליים עושה לו מסאג׳ עם שמן תינוקות בבטן התחתונה ועושה מקלחות חמות ( לא רותחות) וככה רק בגיל 4 חודשים בצואה הסתדרה והוא כרגע ברוך ה׳ עושה לבד.
    על תדחפי שום תרופה תני לילד להתמודד, זה גם לא בריא וגם לא עוזר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו