גזים בגיל שבעה חודשים

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • גזים בגיל שבעה חודשים
    דיקלה
    13/08/2014

    שלום רב, ביתי.בת שבעה חודשים ומהשבוע הראשון לחייה סובלת מגזים. עד היום בעיקר במהלך שנתה, היא סובלת מאי שקט ניכר, מתפתלת המון, מתעוררת בבכי, מקשיתה את גבה ופולטת גזים בין לבין. ניסינו הכל, מתמל קומפורט עד לנוטרמיגן עם מרשם רופא וכשזה לא עזר ניסינו תמל ללא לקטוז. כחטם לא עזר, הלילות עדיין לבנים -הקטנה סובלת ואנחנו איתה. הופננו לאחרונה לרופא גסטרו שקרא לזה קוליק מאוחר. הוא שלח לבדיקות אולטרסאונד שיצאו תקינות וכן לבדיקות דם. אנחנו אובדי עצות. מה עוד ניתן לעשות שלא עשינו???
    תודה מראש על תגובתכם

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    גזים בגיל שבעה חודשים

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • גם אנחנו עברנו מסכת ייסורים ולבסוף

    דליה
    20/08/2014

    מצאנו את הגרפווטר, היחידי שעזר לנו. זה בא בטיפות ומקל מאוד.
    ויש עוד דברים שעושים ומאוד חשוב להתמיד:
    עיסויים בעיגולים לבטן, חיבוק של התינוק, ליטוף שלו.
    אפשר גם לקנות מנשא ונסי גם את תנוחת "נמר על עץ".
    יש הרבה מה לעשות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו