מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- דם בצואהאורטל03/01/2015
שלום רב, לבני בן ה-5 חודשים יש דם בצואה פעם ב 3 שבועות בדיוק. זה התחיל כשהיה בן חודש,יומיים אחרי שקיבל בפעם הראשונה מטרנה (לפני כן היה על הנקה מלאה). אז ראו פיסורה קטנה ולא היו בטוחים האם הדם הוא כתוצאה מהפיסורה או מאלרגיה לחלבון פרה.הדם בטיטול נמשך כ3 ימים.כשהיה בן חודשיים ניסינו שוב מטרנה ואחרי 3 שבועות שוב דם בצואה,הפעם רק בטיטול אחד ושאר הטיטולים ללא דם. רופא הילדים אמר שהוא לא בטוח שמדובר באלרגיה לחלבון פרה ויש להמשיך עם אוכל חלבי ולעקוב. אחרי 3 שבועות שוב היה דם בצואה רק בטיטול אחד.לפני כחודשיים התחלנו לתת נוטרילון פפטי ג׳וניור ונוטרימגן בהמלצת הרופאה, אך הוא לא הסכים לאכול אותן. זה כן גרם להפחתה בכמות הגרעפסים והפליטות שכבר היו גדולות משמעותית.אציין שבני נמצא האחוזונים הנמוכים מבחינת משקל,וגובה (סביב אחוזון 5) והיקף ראש (אולטרסאונד מח תקין) והוא נמצא במעקב משקל בטיפת חלב כל שבוע ועולה בערך 100 גרם בשבוע. האוכל המפורק לא גרם לעליה במשקלאחרי שלא הסכים לאכול נוטרילון פרטי ג׳וניור ולא נוטרי גן החלטנו לנסות נוטרילון קומפורט (חלבון הפרה חצי עובר חצי תהליך של פירוק) ואז התחיל לאכול כמויות יותר גדולות ועלה פי 2 במשקל , אבל אחרי 3 שבועות שוב טיטון עם דם. ניסינו אוכל צמחי אבל גם את זה הוא לא מוכן לאכול. בכל פעם שהיה דם בטיטול,הדם נראה טרי ולא כהה.בנוסף, בשעות של אחרי אוכל החלבי הוא חייכן ושמח וחיוני, בכלל הוא אף פעם לא נראה סובל או שכואב לו. קיבלתי הפניות מקופת חולים לאלרולוג ולגסטרו ילדים אך עד שיהיו תורים יש זמן ובנתיים הילד לא מוכן לאכול. הנחת רופא הילדים היא אלרגיה לחלבון פרה ואני לא חושבת שכך ורוצה לתת לו נוטרילון קומפורט כי לפחות כך הוא אוכל, אך לא רוצה להזיק לו. אשמח לכל דעה/עזרה אפשרית. תודה רבה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערה
אורטל04/01/2015הוא ניזון כרגע מ- 80% תמ"ל ו- 2% הנקה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
