בבקשה אני נואשת...

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • בבקשה אני נואשת...
    לולה
    04/06/2015

    סיפור קצת ארוך.
    בגיל חודש החליפו לבני (בן ה3 חודשים) את התמל לנורטרמיגן עקב קוליק קשים ביותר.
    הילד זרם על האוכל במשך חודש. פתאום הופיע על בני כתמים אדומים על החזה.
    הרופא אבחן את זה ב"אלרגיה ויראלית" ונתן טיפות פניסטיל. אחרי כמה ימים התנפח לו הפין "עור הפריעה", אחרי לילה במיון הרופאים אמרו שזה ויראלי.
    אחרי כמה ימים היצאות שלו הפכו לתכופות (5-6 פעמים ביום), ריריות ודמיות.
    הרופא ילדים החליט שזה כנראה אלרגיה לחלב והחליף שוב את האוכל לנאוקייט.
    הנאוקייט גרם לכאבי בטן וקוליק. והכתמים האדומים שעל הגוף עדין לא חלפו.
    חזרנו לנוטרמיגן. ועדין יציאה רירית ודמית.

    חשוב לציין שכל בדיקות הדם תקינות. גם התרבית שתן וגם התרבית צואה.
    האלרגולוג עשה טסטים של חלב וסויה ולא מצא אלרגיה לאוכל.

    מה עוד זה יכול להיות????

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    בבקשה אני נואשת...

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • בבקשה אני נואשת... - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    13/07/2015

    הטסטים אינם שוללים אלרגיה למזון, זהו הגורם השכיח ביותר. מציעה לחזור לנאוקייט ולהמתין מס' ימים. אם אין הטבה לאחר שבוע יש להמשיך ולברר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו