שלשול רירי ולוקוציטים לתינוק

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • שלשול רירי ולוקוציטים לתינוק
    רעות
    20/11/2018

    הבן שלי בן 4 וחצי חודשים. מאז הלידה יש לו שילשולים שהולכים וחוזרים, בדרך כלל שלשול רירי. ללא דם. עשינו לו 3 פעמים בדיקות צואה בהם לא נמצאו פרזיטים כלשהם רק לויקוציטים. הרופא ילדים חושב שזה אלרגיה/רגישות לחלב פרה. התחלנו נוטרמיגן ולאחר שבוע עדיין צואה עם ריר... הרופא אמר להחליף לסימילאק אלימנטום. אשמח לשמוע את דעתך.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלשול דמי בפעוט

    ד"ר אחיה אמיר
    20/11/2018

    הימצאות הריר והלויקוציטים בצואה מעידה על תהליך דלקתי במעי- אם על רקע אלרגי ואם על רקע זיהומי.
    לא תמיד קל לאבחן בין השניים- בדיקות אלרגיה לא רלוונטיות בד"כ (בודקות אלרגיה מסוג אחר), וגם פרזיטים לא תמיד קלים לזיהוי.
    את ההמלצות הבאות ניתן למלא במקביל או בטור (אחת אחר השנייה), תלוי מה מצבו של הילד.
    1. כלכלה- במידה ואין שום הטבה על כלכלת נוטרמיגן ניתן לנסות נאוקייט (סימילאק אלימנטום היא פורמולה מפורקת- בדומה לנוטרמיגן, נאוקייט מפורקת אף יותר).
    2. טיפול אנטיביוטי אמפירי בפלאג'יל.

    במידה ואין הטבה יהיה צורך בבירור נרחב יותר.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו