שלשולים ואלרגיה לחלב

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • שלשולים ואלרגיה לחלב
    שירי
    28/03/2010

    בהמשך להודעתי בעניין השלשולים לאחר מתן חיסון הרוטה, בוצעה תרבית נוספת שהיתה תקינה. אי לכך ובעצת רופא הילדים הפסקתי לתת לבני בן 4.5 חודשים את התוספת שקיבל פעם ביום על בסיס חלב וחזרתי להנקה מלאה, ולמשך כמה ימים השלשולים אכן פסקו. לאחר מכן עשיתי נסיון עם סויה ושוב שלשל. באחת הפעמים, לאחר קבלת מטרנה חלבית, אף הופיע דם בצואה. עברנו לנוטרמיגן פעם ביום כ- 100 CC . אמנם הצואה כבר אינה מימית אך עדיין יציאות רבות 3-4 פעמים ביום, צואה רכה. האם יתכן שרגיש גם לנוטרמיגן? אני כבר לא יודעת מה לעשות.אני רוצה להתחיל לתת לו ירקות ומפחדת לעשות שינויים נוספים. תכננתי לקראת חזרתי לעבודה להוריד את כמות ההנקות ולהגדיל את כמות הבקבוקים שמקבל ואני ממש חוששת מהתוצאות.... מה היית ממליץ לי לעשות? האם כדאי לבצע בדיקות כלשהן לאלרגיה או אחרות? נקבע לנו תור לגסטרו' רק בעוד חודש! לציין שאין תסמינים נוספים - אין חום , התינוק חייכן, לא נראה סובל מכאבים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלשולים ואלרגיה לחלב

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירי

    פרופ` יורם בוינובר
    31/03/2010

    הוא נמצא על נוטרמיגן, מצבו הכללי טוב . מספר היצאות לא צריך להדאיג. ניתן להוסיף מרק ובהמשך פרי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו