קושי בהוצאת גרפס

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • קושי בהוצאת גרפס
    נופר
    01/04/2010

    שלום רב,
    בני בן שלושה וחצי חודשים ובכל האכלה הוא עושה המון גרפסים - היה אוכל סימילאק אדוונס 5-6 ארוחות ביום כל ארוחה 180 מ"ל עם 2-3 הפסקות במהלך הארוחה, בכל הפסקה הוא עושה בערך 6-10 גפרסים ואז בוכה צורח כי תקוע לו עוד גרפס, לפעמים אחרי 3-4 שעות הוא עוד עושה גפרסים .

    במהלך היום הוא נרדם ומתעורר בבכי אני מרימה אותו והוא עושה עוד גרפסים, בקיצור כל היום סובב סביב זה, פניתי לרופאת ילדים והחלפנו את האוכל לנוטרומיגן הוא אוכל ממנו כ5 ימים ללא שיפור, פניתי בשנית לרופאה לפני יומיים והיא רשמה לו זנטק, כבר יומיים הוא מקבל את זה ואין שיפור, השאלה שלי האם זנטק זו בכלל תרופה שמתאימה לבעיית הגרפסים ? האם זו תרופה שמתאימה לילד בגילו ? אני חוששת כי הבנתי שזו תרופה שעשוייה להיות מסוכנת לכבד...

    יש לציין כי הוא עולה יפה במשקל הוא תינוק פעיל וחייכן ללא בעיות אחרות.

    תודה .

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    קושי בהוצאת גרפס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנופר

    פרופ` יורם בוינובר
    01/04/2010

    לעתים הגרפסים הם עדות לרפלוקס ולעתים רק בליעת אויר. אני לא הייתי מחליף הפורמולה. יתכן וכדאי להפחית כמות האוכל. זנטק תרופה בטוחה למדי. היא טובה בגיל זה לטיפול ברפלוקס. נסי וראי התגובה. התופעהתחלוף עם הזמן. האכלה איטית עם פיה נכונה וכמות פחותה עשויה ךפתור הבעיה. אין סיבה לפי התאור שלך לדאגה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו