מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- האם ניתן לתת זנטק ללא אוכל אחריו?נועה01/04/2010
לד"ר שלום וחג שמח.
בני בן ארבעה וחצי חודשים, כ-6 ק"ג.
עקב אי שקט בלילה הרופאה העלתה את המינון ל-3 פעמים של CC אחד ביום, כך שיוצא שמנה אחת של זנטק ניתנת בלילה. מאחר ובני מתקשה מאוד להמתין אפילו עשר דקות מרגע שמתעורר רעב ועד לאכילה, נתתי לו זנטק מתוך שינה כחצי שעה לפני שמתעורר בדרך כלל- אך הוא המשיך לישון עד הבוקר!! מצד אחד זה משמח מאד, אך מצד שני- ההוראה של הרופאה הינה חצי שעה לפני האוכל. האם זה הכרחי, או שאפשר לתת לו (ולנו) לישון? והאם הוא המשיך לישון בגלל שזנטק מעט מרדימה או בגלל שסוף סוף הרגיש טוב במהלך השינה?
תודה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר הערה לשאלה
נועה01/04/2010גם מבחינת כמויות- אינו זקוק באמת לארוחה הזו בלילה, מאחר והוא אוכל כמות שאמור לאכול לפי החישוב הסטנדרטי, ומוסמך בקורנפלור, ולאחרונה אפילו התחיל להיות עגלגל :)
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלנועה
פרופ` יורם בוינובר01/04/2010זנטק לא מרדים. רצוןי לתת לפני האוכל כ20-30 דקות אך זה אינו חוק ברזל. אין שום הצדקה להעיר התינוק בלילה או לתת הזנטק בזמן שינה. .מתן לפני השינה מספיק דיו.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלד"ר-
נועה01/04/2010תודה.
הסיבה שהוספנו מנה נוספת אפילו מתוך שינה היא חוסר שקט דווקא בהאכלת הלילה, בניגוד לשאר היום, ולכן אני מסיקה שהשינה הטובה מגיעה בכל זאת עקב הרגשה טובה שאולי סוף סוף זוכה לה...
לכן, אם זה לא מזיק- הייתי שמחה להמשיך ולתת לו את הזנטק גם מתוך שינה, ולשיקול דעתך בנוגע לכך, שוב- אודה.
נועה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
