האם מדובר בריפלוקס

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • האם מדובר בריפלוקס
    ליאת בוגין
    02/04/2010

    ביתי בת 9 שבועות. היא אוכלת סימילאק 5 ארוחות ביום בין 120 סמ"ק ל 140 סמ"ק בכל ארוחה, היא עולה יפה במשקל אך אחץ לכמה ימים היא מקיאה את אחת הארוחות לגמרי (בעיקר הארוחה של אחר הצהריים) היא גם בוכה במהלך האוכל ונראה שמשהו מציק לה (לא בכל ארוחה אלא שוב בארוחה של אחר הצהריים ולעיתים גם בזו של הערב לפני השינה). היא ישנה בלילה אך עושה קולות רבים. במהלך היום היא עושה תנועות עם הפה של השתנקות ורצון להקיא מה שמחייב אותי להרימה על כתפי על מנת לעזור לה להסדיר את נשימתה, לעיתים לאחר תנועות אלו היא פולטת מעט ולעיתים לא. במהלך היום נראה שמשהו חמוץ לה או לא נעים לה בפה כי היא עושה פרצוץ כזה ונראה כאילו יש לה משהו בפה. תארתי לרופאה את כל התסמינים הללו והיא המליצה להגביה את מיטת הילדה, לא להניחה במאוזן כשעה לאחר האוכל וכן הפנתה אותנו לרכישת אלגיקל בבית טבע. אני נותנת לילדה אליגקל בתוך האוכל - 2.5 סמ"ק ב 4 מתוך 5 הארוחות שלה. עושה רושם שהאוכל סמיך יותר כי הילדה מתאמצת יותר לאכול ונרדמת מהר מאד לאחר הארוחה, יחד עם זאת זה לא ממש עוזר ...
    לשאלותיי:
    1. האם לפי התסמינים אכן מדובר בריפלוקס ?
    2. האם את האלגיקול נותנים לאחר האוכל בנפרד או שבתוך האוכל זה גם בסדר ?
    3. מהם המינונים הנכונים של האלגיקל ?
    4. מה עושים אם זה לא עוזר ?
    המון המון תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    האם מדובר בריפלוקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תוספת קטנה

    ליאת בוגין
    02/04/2010

    לרוב קשה מאד לילדה להוציא גרפסים לעיתים הם תקועים ומפריעים לה לאכול
    תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאת

    פרופ` יורם בוינובר
    05/04/2010

    ניתן להפחית כמות האוכל ולהוסיף מעט דייסה להסמכה והשלמת כמות האנרגיה. איני מתפעל מאלגיקל. ממליץ זנטק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו