צרבות

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • צרבות
    אילנה
    29/04/2010

    שלום שמי רותי.

    בני בן ה5 הופנה לאף אוזן גרון בקשר לשקדים מוגדלים ושאופיע לו חיידק לא מסוג A החיידק סטרפטוקוקוס רופאת ילדים ואף אוזן גרון טוענים שזה לא מסוכן ויש את זה לכל אחד בגוף והרופא אף אוזן גרון בדק את הילד וטען שהילד סובל מצרבות ולכן השקדים אדומים ובלי שום קשר לזה הם היו מוגדלים מלפני מספר חודשים שבדק אותו הרופא ולא הופיע סימני צרבת ובבדיקה השניה השבוע לאחר מספר חודשים הרופא עלה שהילד סובל מצרבת ולכן השקדים שלו מוגדלים.
    יש לציין שהילד צריך דיאטנית בקשר לעודף משקל.


    א. זה לא מסוכן שהילד סובל מצרבות בגיל כזה?
    ב. האם יש קשר לשקדים ולצרבת?
    ג.הרופא נתן לו לוסק בכדורים והילד אין לו שום ניסיון לבליעת כדורים איך אנ ייתן לו את הכדור?והאם יש את זה בסירופ?



    בתודה רותי.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צרבות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הוספה של עוד משהו:

    אילנה
    29/04/2010

    הלכתי לאף אוזן גרון והוא נתן לילד את התרופה "זנטק"(שזה סירופ) כי הילד לא בולע קפסולות.. והוא אמר לשתות בערב 5 סיסי.



    שאלות:

    1.אחרי כמה זמן ההשפעה?
    2.האם התרופה טובה ותעזור?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו