תינוק שלא עולה במשקל

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק שלא עולה במשקל
    ליאת
    02/05/2010

    שלום, בני הוא תאום שנולד בשבוע 36 במשקל 2125 גרם (הבדל של 40 גרם בינו לבין אחותו התאומה). ניזון מסימילאק פגים המועשר מאוד מבחינה תזונתית וכיום בגיל 4.5 חודשים שוקל 6 ק"ג. להבדיל מאחותו הוא נשאר באופן קבוע על אחוזון 8 (אחותו אוכלת אותו הדבר והגיעה כבר לאחוזון 40).
    אני מודאגת ממס' דברים -
    1. כל הזמן מחרחר, לעיתים נושם בכבדות , מלא בנזלת אחורית (בדיקות חוזרות מראות ריאות נקיות)
    2. יציאות לא סדירות - כחודשיים עצירות לסירוגין ולאחר מכן חודש של שלשולים
    3. משקל מאוד נמוך , פיזית נראה מאוד רזה.
    יש לציין שמבחינה מוטורית מתפתח יפה מאוד , אקטיבי ומקדים את זמנו בחלק מהפעולות.

    שאלתי - האם יש קשר בין הדברים ? מה הסיבה לעלייה האיטית מאוד במשקל ?האם יש בדיקות שיש לבצע ? פניתי לרופאת הילדים אך היא חושבת שאין צורך לעשות דבר. אשמח לשמוע את חוות דעתך. תודה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק שלא עולה במשקל

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליאת

    ד''ר בתיה וייס
    03/05/2010

    בעקרון גדילה לאורך אותו אחוזון ללא "שבירת" אחוזונים מספקת. בעיות בדרכי נשימה עליונות וקושי נשימתי יכולים לגרום לתת משקל. כדאי להבדק על יד רופא אאג ולשקול רופא ריאות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו