ריפלוקס סמוי

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס סמוי
    שירה
    17/05/2010

    שלום,

    ביתי בת 3 וחצי חודשים, ונראה שמאוד סובלת ממשהו. עד ששמעתי על מה שנקרא "ריפלוקס סמוי" הנחתי שמדובר בכאבי בטן רגילים שיש לתינוקות, אבל לאחר שקראתי קצת על ריפלוקס סמוי אני חוששת שזה מה שיש לה.
    במשך כל התקופה הזו (3 חודשים) היא בוכה המון, צורחת, ורוב היום נמצאת על הידיים שלנו... היא רק יונקת, ועולה יפה במשקל (היא באחוזון הכי גבוה), אבל לפעמים נראה לי שהאוכל "עולה" לה, והיא בולעת בחזרה.
    בנוסף, היא מוציאה הרבה רוק, ואוכלת את הידיים שלה. לכן חשבתי שאולי מדובר גם בכאבי שיניים, אבל נראה לי שזה קצת מוקדם לגילה...
    איך אפשר לבדוק האם מדובר בריפלוקס סמוי? ומה הפיתרון לכך?
    היא לא יונקת מסודר כל כך, ולפעמים יונקת גם כעבור שעה מהפעם הקודמת, האם זה מגביר את הכאבים? לפעמים היא יונקת בנינוחות, ולפעמים באי נוחות, האם זה סימן נוסף לריפלוקס?
    אציין כי לאחרונה היא דווקא נרגעה, מה שהגביר אצלנו את המחשבה שמדובר בכאבי הבטן שעוברים בגיל 3 חודשים, אולם בשבוע האחרון חזרה לצרוח ולבלות רוב היום על הידיים...
    לכן אחזור על שאלתי- האם מדובר בריפלוקס סמוי? איך אפשר לבדוק זאת ומה הפיתרון?
    תודה רבה, וסליחה אם כתוב קצת בבלבול...

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלוקס סמוי

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • להילה

    פרופ` יורם בוינובר
    17/05/2010

    רצוי קודם כל לא להאכיל יתר על המידה. בחשד לרפלוקס סמוי ניתן לטפל בזנטק ולראות התוצאה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו