בת 3.5 שאובחנה בגאסטרוסקופיה כבעלת

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • בת 3.5 שאובחנה בגאסטרוסקופיה כבעלת
    שלי
    21/05/2010

    שלום לרופאי הפורום.
    בתי בת 3.5 נולדה במשקל נמוך בסוף חודש תשיעי 2.400 גובה 46 ס"מ
    (לא עלתה במשקל משבוע 35)
    מאז לידתה סבלה כנראה מרפלוקס שלא אובחן. היתה יונקת בכמויות קטנות ובוכה בכי רב.
    בעצת אחיות טיפת חלב (שחשבו שאין לי מספיק חלב) הועברה לחלב שאוב,שגם התברר שאינה אוכלת שוב כמויות בסיסיות...היתה אוכלת 60-90 וגם זה בקושי.
    רק בגיל כ שנתיים עברה בדיקת גאסטרוסקופיה שתוצאתה היתה לחץ על הוושט בחלק התחתון ולס
    שאינו סגור.
    קיבלה לוסק 5 סיסי (היתה במשקל 8.5 בגיל שנתיים) וקצת השתפר מצבה מבחינת האוכל.
    היתה אוכלת מרוסק כי לא הצליחה לבלוע.
    לקראת המעבר לגן הילדים בגיל 2.5 התחילה ביוזמתה לאכול לחם וכו' בגן הילדים אך בכמויות
    מזעריות.(יש לציין שעד המעבר לגן היתה מכניסה מוצק כלשהוא לפה אפילו במבה ומייד יורקת אותו)
    קצב גדילתה היה גיל שנה 6.800
    שנתיים 8.500
    שלוש 10.500
    עדיין כמויות האוכל קטנות מאוד למשל מילקי בבוקר ,פרוסת לחם עם שוקולד ,ולפעמים קצת חלב
    (אינפמיל אי אר 150 גרם ועד הערב לא מסכימה לאכול. כמו שאומרות הגננות הילדה לא אוכלת היא "מנקרת"
    ביצענו בדיקת בליעת בריום שהפכה לסיוט כי הילדה לא שיתפה פעולה אלא רק בכתה עד לב השמיים....
    במעקב גאסטרולוגי נאמר ע" הרופא "שזה המצב! אין מה לעשות הרבה זו הילדה! חבל לבצע בדיקת סיטי שכרוכה בהרדמה מלאה וקרינה גבוהה ובמילא לא יעשו כלום"
    ילדתי זו היא הרביעית לפניה יש לי 3 בנים ולעיתים רבות היא אומרת בפרוש שהיא רעבה אך כשמגישים לה מזון (אפילו ממתקים) אינה אוכלת ! בעלי ואני מרגישים שיש משהו שמפריע לה לאכול.
    פרט לכך ילדה שמחה צחקנית ואהובה על כל בני הבית.
    אנו יושבים עימה לאכול ארוחות משפחתיות והיא אולי מלקקת קטשופ...למרות שהמבחר גדול
    וכולם אוכלים יחד.
    אני מצטערת על האורך אך אני עדיין מקווה שאפשר יהיה למצוא פתרון.
    בכבוד רב,
    שלי..

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • שלי

    פרופ` יורם בוינובר
    21/05/2010

    לדעתי רצוי לחזור לגסטרואנטרולוג שעשה הברור והאנדוסקופיה להמשך ברור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו