מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- בת 3.5 שאובחנה בגאסטרוסקופיה כבעלתשלי21/05/2010
שלום לרופאי הפורום.
בתי בת 3.5 נולדה במשקל נמוך בסוף חודש תשיעי 2.400 גובה 46 ס"מ
(לא עלתה במשקל משבוע 35)
מאז לידתה סבלה כנראה מרפלוקס שלא אובחן. היתה יונקת בכמויות קטנות ובוכה בכי רב.
בעצת אחיות טיפת חלב (שחשבו שאין לי מספיק חלב) הועברה לחלב שאוב,שגם התברר שאינה אוכלת שוב כמויות בסיסיות...היתה אוכלת 60-90 וגם זה בקושי.
רק בגיל כ שנתיים עברה בדיקת גאסטרוסקופיה שתוצאתה היתה לחץ על הוושט בחלק התחתון ולס
שאינו סגור.
קיבלה לוסק 5 סיסי (היתה במשקל 8.5 בגיל שנתיים) וקצת השתפר מצבה מבחינת האוכל.
היתה אוכלת מרוסק כי לא הצליחה לבלוע.
לקראת המעבר לגן הילדים בגיל 2.5 התחילה ביוזמתה לאכול לחם וכו' בגן הילדים אך בכמויות
מזעריות.(יש לציין שעד המעבר לגן היתה מכניסה מוצק כלשהוא לפה אפילו במבה ומייד יורקת אותו)
קצב גדילתה היה גיל שנה 6.800
שנתיים 8.500
שלוש 10.500
עדיין כמויות האוכל קטנות מאוד למשל מילקי בבוקר ,פרוסת לחם עם שוקולד ,ולפעמים קצת חלב
(אינפמיל אי אר 150 גרם ועד הערב לא מסכימה לאכול. כמו שאומרות הגננות הילדה לא אוכלת היא "מנקרת"
ביצענו בדיקת בליעת בריום שהפכה לסיוט כי הילדה לא שיתפה פעולה אלא רק בכתה עד לב השמיים....
במעקב גאסטרולוגי נאמר ע" הרופא "שזה המצב! אין מה לעשות הרבה זו הילדה! חבל לבצע בדיקת סיטי שכרוכה בהרדמה מלאה וקרינה גבוהה ובמילא לא יעשו כלום"
ילדתי זו היא הרביעית לפניה יש לי 3 בנים ולעיתים רבות היא אומרת בפרוש שהיא רעבה אך כשמגישים לה מזון (אפילו ממתקים) אינה אוכלת ! בעלי ואני מרגישים שיש משהו שמפריע לה לאכול.
פרט לכך ילדה שמחה צחקנית ואהובה על כל בני הבית.
אנו יושבים עימה לאכול ארוחות משפחתיות והיא אולי מלקקת קטשופ...למרות שהמבחר גדול
וכולם אוכלים יחד.
אני מצטערת על האורך אך אני עדיין מקווה שאפשר יהיה למצוא פתרון.
בכבוד רב,
שלי..
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שלי
פרופ` יורם בוינובר21/05/2010לדעתי רצוי לחזור לגסטרואנטרולוג שעשה הברור והאנדוסקופיה להמשך ברור.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
מה הסיכוי שלכם לשמור על המשקל לאורך זמן?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
