עצירות לתינוק

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • עצירות לתינוק
    נועם
    22/05/2010

    פרופ' בוינובר שלום רב.

    בני בן חמישה חודשים.
    מאז היה בן 4 חודשים גילו אצלו ריפלוקס אחרי תקופה ממושכת של חוסר רוגע והקאות.
    כרגע מטופל בזאנטאק (1?? X2) בשילוב עם אינפמיל 1 (180??X5 פעמים ביום). התינוק אינו יונק.
    התינוק סובל מעצירות. במידה ואין יציאה במשך יומיים ויותר הצואה קשה וגורמת לו לבכי בעת היציאה.
    כטיפול בעצירות הומלץ על מתן 60?? מי שזיפים, וכפית מיץ סלק ביום.
    כמו כן התינוק מקבל , 30?? מיץ תפוחים ו 20?? גזר ביום.
    הטיפול לא עוזר.
    על מנת לא להגיע למצב של פציעה, אחרי יומיים ללא יציאה אנו נותנים נר גליצרין לילדים.

    אני מבין שהמצב כפי שהוא היום לא יכול להמשך ומתן נר אינו מהווה פתרון לטווח ארוך.

    השאלה היא מה ניתן לעשות על מנת לטפל בעצירות אצל התינוק?

    כמו כן האם נורמלי שהתינוק מקבל ארוחה גם בלילה?

    לתשובותיך אודה.

    בברכה,

    נועם


    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    עצירות לתינוק

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לנועם

    פרופ` יורם בוינובר
    22/05/2010

    יציאה 3 פעמים בשבוע נחשבת כתקינה. להקלת היציאה יש להכין את האנפמיל כפי שכתוב בהוראות על האריזה. רצוי להוסיף מים יותר מהמומלץ. לא ממליץ על מיצים.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו