צואה רירית נוטרמיגן

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • צואה רירית נוטרמיגן
    עידית
    25/05/2010

    לבני בן ה4.5 חודשים החלו יציאות ריריות ולעיתים מעט דמיות (נק דם או פס דקיק) מגיל חודשים וחצי
    היציאות הללו לוו בהמשך ביציאות מימייות ממש ולעיתים כשבע ביום.
    עקב צהבת ילודים מתמשכת כשבעה שבועות ניסיתי במהלך הודש השני להפסיק הנקה למשך כ24 שעות ולתת סמילאק במקום .לאחר מכן במהלך החודש השני קיבל בני מנה אחת של סמילאק כמעט בכול יום.
    לאור החשד לאלרגיה לחלב הפסקנו את הסימילאק והמשכנו בהנקה בלבד אך מצב היציאות לא השתפר במשך חודש למרות שגם אני הפסקתי לאכול חלב ומוצריו. בבדיקות צואה שערכנו לא נמצאו פרזיטים או חיידקים אך נראו לויקוציטים בודדים ולעיתים רבים ואריתמוציטיים. לבסוף בהמלצת גסטרו עברנו לנוטרמיגן ומיד נראה שיפור בתכיפות היציאות ובתוכנן. גם בדיקת הצואה שערכנו אחרי שבועיים של נוטרמיגן היתה תקינה ללא ליקוציטים.
    לפני כשבוע התחלתי בטעימות גזר מבושל , אבוקדו וכן במתן ברזל ושוב החל להופיע ריר בצואה וכן קצף בתום היציאה .
    ברצוני לדעת האם עלי להמנע מטעימות ומתן תוספים ,עד איזה גיל והאם הנוטרמיגן מספק את כול צרכי התינוק

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    צואה רירית נוטרמיגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לעידית

    פרופ` יורם בוינובר
    25/05/2010

    נוטרמיגן הוא פורמולה מתאימה לאלרגיה לחלבון חלב פרה. יש לי ספק אם קימת אלרגיה. במידה והילד עולה במשקל וחיוני הייתי מפסיק בדיקת הצואה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הבהרה לנוטרמיגן

    עידית
    25/05/2010

    ראשית תודה על המענה המהיר.
    מתשובתך אני מבינה כי יתכן ולבני לא קיימת רגישות לחלבון חלב פרה . אם כך האם הצואה הרירית מצריכה טיפול או שניתן לעבור לתזונה רגילה . יש לציין שהתינוק עולה יפה במשקל וחיוני אם כי לעיתים נראה שהוא סובל מעט מהבטן וכמות הפליטות מעל הנורמה ( לעיתים מופיעה בפליטה ליחה ירוקה )

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עידית

    פרופ` יורם בוינובר
    25/05/2010

    קרוב לודאי שניתן לעבור לתזונה רגילה עם זאת מעבר תכוף מפורמולה לפורמולה מזמין בעיות. השאירי אותו עוד תקופה מסוימת על הנוטרמיגן ואז נסי לעבור.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו