עצירות לבת שנתיים+ ושימוש בפגלקס

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • עצירות לבת שנתיים+ ושימוש בפגלקס
    ענת
    29/05/2010

    שלום,

    בתי בת השנתיים ושלושה חודשים סובלת כבר מס' חודשים מיציאות לא סדירות - אחת ליומיים.
    רופאת הילדים לא מתרגשת מהעניין, לבקשתי ערכה לה בדיקות צואה והכל בסדר.
    היא אמנם אוכלת בסה"כ בריא, ללא חטיפים או אוכל תעשייתי, הרבה דגנים מלאים, אך מסרבת לאכול ירקות וממעטת לאכול פירות. אולי בזה האשם.
    לפני כחודש נפרדנו מהחיתול יפה מאד, אך נדמה כי לאחרונה הבעיה מעט החריפה, ויותר ויותר יש לה יציאה רק פעם בשלושה ימים. לא נראה כאילו זה כואב לה לעשות אבל שמנו לב שלפעמים היא ממש מתאפקת וכשכבר מגיע הקקי זה מאד מלחיץ אותה.
    הומלץ לי להשתמש בפגלקס לריכוך צואה כדי לשפר את נושא העצירות וכדי לא להיכנס לבעיה בתחום החינוך לצרכים.

    שאלותי:
    1. האם לדעתכם הפגלקס הוא פתרון מתאים למצב באופן כללי?
    2. עד כמה בטוח המוצר לשימוש? אני נורא מפחדת מחומרים סינטטיים, אנחנו מקפידים על תזונה בריאה בגדר הסביר, אנחנו בעד אורגני עד כמה שאנחנו מצליחים, ויש לי המון חשש מלהשקות את הילדה שלי במשהו שמתקשר לי לניילון....
    3. כמובן שבלית ברירה אתן לה את זה כדי להקל עליה - אבל אולי יש לכם רעיון אחר? ניסינו מיצוי שזיפים ולא כל כך הצלחנו עם זה

    תודה!

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לענת

    ד''ר בתיה וייס
    31/05/2010

    מצב זה שכיח סביב גמילה מחיתול. אכן כדאי לטפל לפני שהבעייה מחריפה עוד יותר. פגלקס טיפול מתאים כמו גם שמן פרפין או נורמלקס.המוצר בשימוש נרחב.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו