ריפלוקס בתינוקת בת 8 שבועות

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס בתינוקת בת 8 שבועות
    yoka
    13/06/2010

    נכדתי בת 8 שבועות, סובלת מריפלוקס אשר אינו מתבטא בפליטות והקאות אלא בכאבים חזקים ובכי חזק מאוד בזמן ההאכלה. כמובן ש"התברכנו גם בקוליק". לפי המלצת רופאת הילדים עברנו לאינפמיל א,ר אשר לא מועיל מכיוון שהבעיה אינה כאמור פליטות. כל האכלה נמשך כשעה-שעה וחצי תוך הפסקות מרובות על מנת להרגיעה. רופאת הילדים מסרבת לתת זונטק מאחר שהיא טוענת שגורם לתופעות לוואי. וטוענת ש"ככה זה כל הילדים" וזה יעבור. אבל בינתיים הלב נקרע לראות את הסבל הזה. אנו מחזיקים אותה לפחות שעה אחרי האכילה על הידיים בכדי שהאוכל "ירד". לאחר לחץ מצידנו רופאת הילדים נתנה לנו מרשם לזונטק תוך אמירה שזה על אחריותנו אם לתת או לא.
    שאלתי היא האם יכולות להיות תופעות לוואי מהתרופה? האם לא לתת? האם החומצות של הריפלוקס לא פוגעות בוושט של התינוקות.
    אנו מאוד דואגים מבולבלים וחסרי אונים..... ומאוד רוצים לעזור לתינוקת.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ליוקה

    פרופ` יורם בוינובר
    14/06/2010

    זנטק היא תרופה בטוחה למדי. באשר להאכלה יש לשמור על מידות ולא לנהוג בהאכלת יתר

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו