החלפת סימילאק בנוטרמיגן

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • החלפת סימילאק בנוטרמיגן
    תהילה
    04/07/2010

    בתי בת החודשיים אוכלת כבר כחודש נוטרמיגן וזאת בהמלצת רופאת הילדים לאחר שפניתי אליה בעקבות אי שקט של הילדה וכאבי בטן איומים עד כדי כך שלא הייתה מסוגלת לאכול בנחת.
    בנוסף היציאות שלה היו בדומה לקוטג' (סליחה על התיאור...)-הרופאה טענה שהאוכל לא מתעכל כראוי.
    על כן הוחלפה הכלכלה מסימילאק לנוטרמיגן.יש לציין שעדיין היציאות לרב אותו הדבר...
    אני מאוד מודאגת מהנוטרמיגן- מבחינת הרכיבים, הויטמינים וכו'.
    בעלי ואני ניסינו לשוב לסימילאק והאכלנו אותה 120 cc. אחרי שלוש שעות הילדה התחילה להקיא בלי סוף במשך כל היום והיציאות שלה היו חומות.
    האם היא אלרגית לחלב..? הרי אכלה עד גיל חודש סימילאק. יכול להיות שבגלל שהנוטרמיגן קל לעיכול היא לא מסוגלת לקבל את הסימילאק?
    איך אפשר לחזור לסימילאק ?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    החלפת סימילאק בנוטרמיגן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לתהילה

    פרופ` יורם בוינובר
    04/07/2010

    המעבר מפורמולה אחת לשניה בקצב שכזה היא מקור לבעיות. תחליטו על פורמולה אחת ולפי המהלך לא של האכלה אחת תחליטו מה טוב. צבע הצואה לא צריך להטריד אתכם.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו