שלושה שבועות של כאבי בטן

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • שלושה שבועות של כאבי בטן
    אודי
    08/07/2010

    ילדתי בת השנתיים וחצי, בריאה להפליא ותמיד שמחה.
    לפני שלושה שבועות החלו אצלה כאבי בטן ושילשולים.
    השילשולים הפכו לעצירות וחזרו לשילשול.
    בכל התקופה הספקנו : (לראות רופאים פעם בשלושה ימים) ולשלול את הנ"ל.
    1. בדיקת צואה לתרבית וטפילים (הכל נקי)
    2. בדיקת דם לרגישויות לקטוז עמילן וצליאק (הכל תקין)
    3. בדיקות מישוש ושמע של ארבעה רופאים שונים.
    4. דיאטה ללא חלב (בהתחלה) ולאחר ממצקי קיבה (אורז וחבריו)
    5. אולטרסאונד בטן ללא ממצאים.
    6. בדיקה כירוגית לחלל הבטן (במישוש חיצוני אצל כירוג - לשלילת בקע טבורי)

    בכל התקופה היא סובלת מכאבי בטן אשר בעיקר מדירים שינה ממנה ומהוריה.
    קרי בשעות היום בהם היא פעילה היא אוכלת רגיל, יוצאת סדיר (במועד ולא באיכות)
    אך עם רדת החשיכה בבואה לישון מתכיל לו סיוט הלילה.
    הילדה פשוט לא מסוגלת לשכב בכל תנוחה שהי היא מתפתלת וחסרת מנוחה. ובוכה על כאבי בטן.
    בביקורנו האחרון בקופ"ח הוצע לנו סירופ להרגעת התנועתיות הפרסטלתית.
    מניסיון של יומיים חוץ מאשר שהילדה נלחמת בכל מתן הסירופ (בטענה שהוא חריף)
    אין שום שיפור בלילותנו הלבנים.

    אני יודע שמעל פורום באינטרנט לא מקבלים איבחונים מקצועיים.
    אך מאד הייתי שמח לקבל התייחסות בדבר כיווני בדיקה נוספים שלא חשבנו עליהם
    או ניסיונות אישייים של תופעה דומה או זהה ממישהו אחר.

    תודה מראש
    אודי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    שלושה שבועות של כאבי בטן

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאודי

    פרופ` יורם בוינובר
    08/07/2010

    זו כנראה שארית של המחלה הזהומית שעברה. ניתן לטפל דיאטטית- הפחתת פחמימות. תרופתית ניתןלתת נוטנסיל- פנה לרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דווחים משדה הקרב

    אודי
    11/07/2010

    קודם כל תודה על התגובה
    אחר כך אנו 3 יממות לאחר הדיאגנוזה האחרונה.
    "נוטנסיל" זו התרופה החריפה שביתי מסרבת ללגום בעקשנות.
    לאחר שתי יממות ללא הקלה החלטתי לא לענות אותה יותר ממה שהיא כבר מתענה ולהפסיק.
    לעומת זאת ביעוץ פיזי (שלי ולא שלה - אני מסרב בתקיפות לקחת ילדה חולה למיון שניידר)
    במיון מסר לי הרופא התורן כי אופטלגין ילדים (סירופ שהם מחזיקים במיון) ולא טיפות האופטלקין
    שהמבוגרים צורכים יכול לסייע בהרגעת הכאב.
    ניסינו. וכמו במטה קסמים הילדה ישנה לילות שלמים.

    עכשיו יכול להיות שאכן זו הייתה סוף המחלה ועם או בלי האופטלגין היא הייתה חוזרת לשנת הלילה
    אבל אני רוצה להאמין שהצלחנו זוגתי ואני להרגיע את הילדה באופטלגין ילדים.
    נישאר רק לבדוק בבדיק הדם הקרובה שאכן אינה רגישה לחומר (אינזים הפול הידוע)
    למרות שגם כאן אני גורס שאם עברנו את הניסוי הטוב ביותר.

    שוב המון תודה על התגובה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאודי

    פרופ` יורם בוינובר
    12/07/2010

    סוף טוב הכל טוב

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו