מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- חשיפת תינוקות לגלוטן כשלאם יש לציאקמאיה23/08/2010
שלום,
אני אם לתאומים בני חצי שנה (5 חודשים כרונולוגית), נולדו במשקלים 1790 (בת) ו 2180 (בן) וכעת שוקלים 5300 (בת) ו 6500 (בן). הם עדין קטנים מאד אך המשקל פרופורציוני ואף קצת גבוה ביחס לגובה ולהיקף הראש. ניזונים מהנקה בלבד. שאלתי לגבי צליאק. התחלתי בטעימות לפני כשלושה שבועות וקראתי שכדאי לחשוף אותם לגלוטן בתקופה זו במיוחד על רקע הנקה על מנת להוריד סיכוי לחלות בצליאק. לי יש צליאק שאובחן בגיל שנה וחצי ועד לאבחנתו הייתי תינוקת חולה מאד והגעתי לסף מוות. אני מעוניינת להוריד את הסיכוי למחלה אך מצד שני אינני רוצה שיחלו!!! מה גם שבלתי אפשרי להבחין בין סתם כאב בטן לבין התפרצות המחלה. נוסף על כך מדובר בתינוקות קטנים ביחס לגילם.האם גם במקרה זה (אם חולה בצליאק) עדין מומלץ לחשוף לגלוטן בשלב כה מוקדם?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למאיה
פרופ` יורם בוינובר24/08/2010החשיפה הניסיונית( אין על זה הסכמה ברורה בעת הזאת) מומלצת בגיל מוקדם יותר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלא ברורה לי תשובתך
מאיה24/08/2010למיטב הבנתי "חלון ההזדמנויות" לחשיפה ראשונית הוא בין 4-7 חודשים, ילדי בני חמישה וחצי חודשים ומאחר ונולדו חודש מוקדם הם למעשה בני 4 וחצי חודשים. למה כוונתך "מוקדם יותר?" האם פיספסתי ולכן אין טעם בחשיפה ראשונית? אשמח להתייחסותך בנוגע לצליאק שלי. תודה.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלמאיה
פרופ` יורם בוינובר24/08/2010אין המלצה גורפת. יש כרגע ניסיון לבדוק במסגרת מחקר האם באמת חשיפה מוקדמת מונעת המחלה. כל מה שקראת מתבסס על מאמר אחד בספרות הרפואית. במידה ואת רוצה להצטרף למחקר עליך לפנות לדר קורינה הרטמן ביחידת גסטרו ילדים בשניידר.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם את/ה טיפוס בוגדני?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)