מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- שלשול מתמשך - בן שנה ושלושה חד'עידית27/08/2010
שלום רב,
בני בן ה-15 חודש סובל משלשולים חריפים בחודשים האחרונים (ON and OFF). לפני כשבועיים היה לו שלשול שנמשך 9 ימים, אז הגיעה הפוגה של 4 ימים, ואז השלשול החל שוב ונמשך מזה 4 ימים - והסוף אינו נראה לעין. גם כאשר הצואה איננה שלשול של ממש, מרקמה רך מאד והצבע והריח אינם רגילים (ירוק, חום כהה מאד). בעצת הרופאה, מנענו ממנו כמעט לחלוטין מוצרי חלב (למעט 2 בקבוקי מטרנה בבוקר ובערב), ביצים ופירות (למעט בננה ותפוח) - אך לדעתי זה לא גרם להקלה משמעותית.
משקלו הוא באחוזון ה-50, וגובהו באחוזון ה-95. הוא בעל תיאבון בריא (גם בימים אלו, כאשר הוא משלשל) ומצב רוחו כמעט לא מושפע לרעה. אציין כי בדיקות צואה הניבו ממצאים שליליים לגבי פרזיטים, תולעים וכו'.
אתמול ראינו רופא ילדים שהמליץ על דיאטה מחמירה - רק 2 ארוחות ביום (כוס פירות בבוקר ומנת עוף עם תוספת בצהריים) מלבד 2 בקבוקי המטרנה הנ"ל. עבור בני, שאוכל לפחות 2 ארוחות ביניים בנוסף על כך - זוהי חצי הרעבה, ואני לא רואה שום דרך שאוכל לכפות עליו תפריט כזה. האם זוהי הדרך היחידה להבריא אותו? האם עלינו ללכת לראות גסטרואנטרולוג?
תודה מראש על עזרתכם.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר שכחתי לציין כי חוסן בחיסון רוטה
עידית27/08/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלעידית
פרופ` יורם בוינובר28/08/2010ממליץ להחזיר אותו לכלכלה רגילה . עם זאת רצוי לא להרבות בשתיה. אכילה מסודרת. ניתן להוסיף פרוביוטיקה. מדדי הצמיחה מצביעים על כך שאין כאן מחלה ספציפית של מע העיכול.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהבקשה להבהרה
עידית28/08/2010ראשית, תודה על תשובתך.
מה הכוונה ב"פרוביוטיקה"? אקטימל ודומיו, או תוספים אחרים?
והאם אין חשש שמיעוט שתיה יוביל להתייבשות? חשבתי שדווקא בגלל השלשול ראוי להרבות בשתיה בגלל איבוד הנוזלים הרב...
תודה מראש.
עידית* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהעידית
פרופ` יורם בוינובר28/08/2010הכונה לתכשיר פרוביוטי הנמכר בבית מרקחת. לגבי שתיה- שתית יתר תגביר מספר היציאות ותדלל אותן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם שמרנים במיטה?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
