פיסורה

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • פיסורה
    ליבית
    29/08/2010

    שלום רב,
    בני בן 3.8 חודשים. עד לפני כ- 3 חודשים היה גמול לגמרי. לפני כ- 3 חודשים התחיל אצלו פיסורה. עקב כך ישנה ריגרסיה והוא לא מוכן לשבת בשירותים. הטיפול שהוא מקבל (לאחר ביקור אצל מנהלת מחלקת גסטרו ילדים באחד מבית החולים) הוא: פגלקס, אמבטיות וכמה סוגי משחות.
    כאשר הוא צריך לעשות קקי, הוא חסר מנוחה , מתכווץ כולו (אי אפשר להתקרב אליו), תוך כדי הוא מבקש לעשות בתחתונים ולא ללכת לשירותים. מאוד כואב לו ואני מניחה שיש לו טרואמה.
    יכול להיות שהפיסורה עברה וחזרה. אבל גם שהיא עברה עדיין הוא מתכווץ.

    לפני כמה ימים הוא שתה פגלקס (מנה קצת גדולה) והוא שלשל הרבה. גם במצב הזה הוא התכווץ.

    מבקשת ייעוץ. האם להמשיך עם הפגלקס? איך אפשר להמשיך לטפל?
    אנחנו די חסרי אונים

    תודה ליבית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    פיסורה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליבית

    פרופ` יורם בוינובר
    29/08/2010

    ממליץ להחליף הפגלקס בשמן פרפין. רופא מטפל יבדוק האם יש פיסורה. יתר הטיפול שניתן תקין. יש ללמדו שוב לשבת על הסיר או אסלה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • המשך שאלה לגבי פיסורה

    ליבית
    02/09/2010

    שלום רב,
    בהמשך לשאלתי ולתגובתך. הפסקנו עם הפגלקס ואנחנו נותנים לו שמן פרפין. לא ממש עוזר. המצב עכשיו הוא שבמיוחד אחה"צ כל כמה דקות הוא עושה קקי בתחתונים (או בלי תחתונים) . היום למשל וכך בד"כ זה היה רק מריחות (אפשר להגיד רק נוזלים). ומאוד כואב לו . הרופא ראה אותו לפני יומיים. לא ראה פיסורה (גם לא רוצה יותר מדי להכאיב לו). הוא ממש אוצר ולא נותן לקקי לצאת. לשירותים הוא לא רוצה ללכת אבל אנחנו לא מנסים.
    הבנתי של"מריחות "האלה יש שם ברפואה .
    אני ממש ממש יואשת וחסרת אונים לראות אותו כך סובל

    האם צריך לעשות לו חוקן?
    אודה לתשובה איך אפשר להמשיך לטפל.
    אוסיף כי התחלנו גם טיפול הומפאתי אך זה לוקח זמן.

    תודה ליבית

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לליבית

    פרופ` יורם בוינובר
    02/09/2010

    בטיפול הומיאופטי איני מבין. ממליץ לתת שמן פרפין בכמות כזו 2-3 כפות שיתרוקן ולא יוכל להתאפק. התופעה של איבוד צואה נקראת אנקופרזיס. התופעה היא התנהגותית. חשוב לא להילחץ התופעה עם הטיפול תחלוף. חוקן ניתן לעשות חד פעמי איני ממליץ על טיפול זה כטיפול קבוע.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו