רפלוקס

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • רפלוקס
    אמא מודאגת
    30/08/2010

    שלום לכל צוות הפורום... בתי בת ה4 חודשים אובחנה לאחרונה כסובלת מרפלוקס קיבתי ושטי
    עד היום היא הייתה ניזונה ממטרנה צמחית (כיוון שהרופא סבר שהיא אלרגית לחלב פרה),
    במהלך החודשים המעטים הללו שאגב נראים לי נצחחח!!! (עקב חוסר שקט ,נדנוד וכיוב') היא פשוט סבלה מרפלוקס ולא עלינו על זה.. (היא פשוט לא פלטה רק הייתה חסרת שקט ומנוח) פעם אמרו לי אוזניים פעם אחרת פשוט מפונקת...ואני הייתי אובדת עצות ואז חשבתי שאולי היא סובלת מרפלוקס
    ואכן כך לפי כל התסמינים למעט פליטות נאמר לי שזה רפלוקס. ללא כל אבחנה פולשנית ועמוקה אלא רק עפ"י התשאול שלי... יש לציין שהרופא המטפל הינו מומחה לגסטרו ילדים...(וכנראה שלא...)
    והוא אחרי האבחון התעקש להכניס אותנו לקבוצת מחקר (מטעם גונסון אנד גונסון) לגבי שימוש בתרופה מחקרית שנקראת "רבפאזול" בשחרור איטי..(בטענה ש"זנטק " ולוסק" אינן בטוחות לשימוש בקרב פעוטות.) השתמשתי בתרופה כשבוע ימים ואז תוצאות בדיקות הדם (המקדימות לתרופה) אינן יצאו תקינות בחשש לתפקודי כבד(יש לציין שהיא הייתה אחרי וירוס).אז הוחלט להפסיק את מתן התרופה.חזרנו על בדיקות הדם ויצאו תקינות..אבל אני פוחדת להתחיל טיפול תרופתי..
    כרגע הוא נתן לי מרשם לאינפמיל A R . השאלה היא מה לדעתכם יהיה המשך טיפול ראוי לבתי היקרה? האינפמיל הוא חלבי ..ואני לא בדיוק יודעת אם היא אכן אלרגית לחלב?! חוצמזה הרפלוקס שלה מתבטא בחוסר שקט ונוחות ופחות פליטות?? האם זה הגיוני ?? נאמר לי שהאינפמיל מונע פליטות..אבל לא זו הבעיה בדיוק! מה אני עושה?? אגב אני שקלתי לפנות לטיפול הומיאופתי אבל לפי חוות הדעת שקיבלתי זה לא נשמע לי האם אתם יכולים להמליץ על פתרון מהיר ויעיל??? בבקשה אני ממש נואשת .שובל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רפלוקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לאמא

    פרופ` יורם בוינובר
    31/08/2010

    נראה לי שהפסקתם את הרבפרזול לפני הזמן זו תרופה טובה. ניתן להחליף את זה כעת בלוסק. לגבי הפורמולה אני ממליץ להסמיך ב 5% דייסה את הפורמולה הנוכחית או פורמולה רגילה של מטרנה או חברה אחרת לפי בחירתכם. הדברים מסתדרים גם עם הזמן שמשמעותו בשלות של התינוק. סבלנות ואורך רוח.
    כל טוב - שנה טובה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו