מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- דם בצואה רכהקרן04/09/2010
יש לי ילדה בת 3 שנים לפני כחודשיים היה לה חידק בגרון והיא לקחה מוקסוויט לאחר 3 ימים יצאה פריחה חריפה בכל הגוף ובמקביל היציאות החלו להיות רכות עם רירית ודם טרי ,הבדיקת צואה תרבית ופרזיטים יצאה שלילי. היא קיבלה פנסטיל והפריחה נעלמה אני לא יודעת אם זה קשור אך מאז כל יציאה שיש לילדתי מלוות ברירית ודם וצואה רכה מאוד פעמיים כל יום . חשוב לציין שעד למקרה הנ"ל לילדה היה לרוב יציאות קשות . רופא הילדים בדק את פי הטבעת לפני שלושה שבועות ולא הבחין בפיסורה טען שאוליי זה פצע פנימי . אודה על עזרתך קרן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לקרן
ד''ר בתיה וייס06/09/2010התופעה יכולה להיות משנית לאנטיביוטיקה וצריך לבדוק צואה לחיידק בשם קלוסטרידיום. אם היציאות הדמיות נמשכות צריך לבצע גם בדידקות דם ולהפנות לגסטרואנטרולוג.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלכבוד ד''ר בתיה וייס
קרן14/09/2010קיבלתי מהרופא הפניה לבדיקת דם לבדוק את החיידק שאמרת השאלה היא האם בדיקה זו אמורה להתבצע דרך הדם או דרך הצואה ואם אני כבר מבצעת דרך הדם מה עוד צריך לבדוק מכיוון שציינת שצריך לבצע לאחר מכן בדיקות דם. לפני חודש בדקתי את ההמוגלובין והוא היה תקין תודה רבה קרן. האם יש קשר לזה שהילדה מגיל חצי שנה עדיין שותה סימילאק בלילה או קשר לחלב בתודה מראש על הכל קרן.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלקרן
ד''ר בתיה וייס15/09/2010הבדיקה היא בדיקת צואה. בדיקות דם אם החיידק שלילי והתופעה נמשכת- שקיעת דם, ס.דם, CRP , אלבומין, תפקודי כבד.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלכבוד דר' בתייה וייס
קרן14/11/2010התופעה נמשכה מזה 5 חודשים בכל פעם שיש צואה מופיע דם עשינו את כל הבדיקות הכל יצא תקין מה זה עוד יכול להיות תודה קרן
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אתם מכורים לאינטרנט?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
