רפלוקס

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • רפלוקס
    אמא
    07/09/2010

    שלום רב,

    תודה על הפורום והמענה.
    מתנצלת מראש על האריכות. אני אמא טירונית ומודאגת. אשמח מאוד מאוד לתגובה.

    הבן שלי בן שלושה שבועות, נולד בשבוע 35, ירידת מים מוקדמת
    לא היו סיבוכים בלידה
    היו לו מספר אירועים של השתנקות, פעם אחת עוד בביהח שנתתי לו סימילאק. לקחו אותו חזרה להשגחה, ביצעו סרקולציה (משהו כזה) הכל היה תקין
    פעם שניה בבית באמצע האכלה-הינקתי אותו בשכיבה והוא לא בלע טוב ונשנק, הכחיל, תוך מספר שניות חזר לעצמו אחרי שהרמתי ודפקתי על הגב שלו.
    הייתה פעם אחת מתוך שינה שפלט ובכה.. הראה מצוקה
    *טפו טפו עבר שבוע וזה לא קרה שוב. הייתי במיון.
    אמרו לי שכנראה יש לו רפלוקס- תיארתי שהוא פולט אחרי כל ארוחה (אני מניקה)
    הוא עושה תנועות עם הפה אחרי האכלה, כאילו משהו מציק לו


    הרופא הבכיר שלא היה גסטרולוג למיטב הבנתי המליץ על טיפול התנהגותי-הגבהה, הרמה לגרעפס.
    אמר גם שיש תרופה טבעית שקשה להשיג אותה והיא מסייעת-הוא רשם לי את שמה בכתב ברופאים שלו ואני לא מבינה
    עוד הוסיף כי במקרה הצורך לשקול זנטק ואינפמיל

    השאלות שלי
    1. לא ערכו לא אבחון. האם אכן רפלוקס?
    2.איך אני יודעת מה החומרה. יש לציין טפו טפו כי מאז אתמול שהייתי במיון, יש שיפור מסוים, יותר רגוע יחסית.
    3. אמנם שיפור מבחינת מס פליטות ופחות בוכה, כי אני מרימה אותו חצי שעה שמסיים לינוק.
    אבל הוא מחכך בגרון ומשתעל לפעמים (שיעול קצר פעם ב..), הוא נשמע צרוד. מה עושים בנידון? זה מסוכן?
    4. האם ללכת לרופא מומחה? האם לחכות?
    5. הרופא המליץ להניק אותו לא לעיתים תכופות (הינקתי כל שעה וחצי), אז אני מושכת ות'אמת הוא משתף פעולה התינוק. יונק פעם בשעתיים לפעמים שלוש. הוא יונק במשך עשרים דק' עד חצי שעה, זה מספיק? יותר מידי
    5. נולד במשקל 2540, ירד בביהח ל2300
    עלה בערך מאז 200 גרם לשבוע. שוקל נכון לאתמול 3040. האם הגדילה תקינה?


    תודה רבה רבה מראש
    שירה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רפלוקס

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירה

    פרופ` יורם בוינובר
    07/09/2010

    כמו שציינת זו שאלה ארוכה שאינה מתאימה לאיטרנט אלא ליעוץ ישיר קודם כל של הרופא המטפל.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • מממ

    אמא
    08/09/2010

    רופאת הילדים אמרה לי להמתין ולעקוב אחרי הגדילה והפליטות
    ובמידה ויש בעיה לפנות שוב למיון לאשפוז יום

    הוא עדין פולט, אמנם לסירוגין. פעם כן פעם לא. היום פלט גם דרך האף שעה וחצי אחרי הארוחה

    אני לא יודעת אם ומתי לפנות שוב למיון

    במיון אמרו לי לעקוב.. בינתיים טיפול התנהגותי ולשקול בהמשך זנטק אינפמיל

    מתי יש לשקול טיפול תרופתי?
    התינוק טיפה יותר רגוע.. מידה פעם מייבב לעצמו.. שמציק לו בגרון כנראה (עושה תנועות עם הפה)
    מצא לו תנוחה במיטה שנראה לי שמקלה עליו-מותר צוואר וראש לאחור ונרדם על הצד

    למי לפנות?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • לשירה

    פרופ` יורם בוינובר
    08/09/2010

    פליטות אינן סיבה לטיפול. במידה ומשתנק רצוי לתת זנטק. להקטין כמות האוכל. אנפמיל או הסמכת כלכלה הן אפשרויות. השתנקות או שינוי צבע - הכחלה הן סיב ה לפנות למיון. את צריכה קשר ישיר עם הרופא וטיפת חלב. עצות שלי דרך האיטרנט אינן תחליף.
    שנה טובה ובריאה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה רבה ושנה טובה

    אמא
    08/09/2010

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו