מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
מנהל הפורום
(1).jpg)
- רפלוקסאמא07/09/2010
שלום רב,
תודה על הפורום והמענה.
מתנצלת מראש על האריכות. אני אמא טירונית ומודאגת. אשמח מאוד מאוד לתגובה.
הבן שלי בן שלושה שבועות, נולד בשבוע 35, ירידת מים מוקדמת
לא היו סיבוכים בלידה
היו לו מספר אירועים של השתנקות, פעם אחת עוד בביהח שנתתי לו סימילאק. לקחו אותו חזרה להשגחה, ביצעו סרקולציה (משהו כזה) הכל היה תקין
פעם שניה בבית באמצע האכלה-הינקתי אותו בשכיבה והוא לא בלע טוב ונשנק, הכחיל, תוך מספר שניות חזר לעצמו אחרי שהרמתי ודפקתי על הגב שלו.
הייתה פעם אחת מתוך שינה שפלט ובכה.. הראה מצוקה
*טפו טפו עבר שבוע וזה לא קרה שוב. הייתי במיון.
אמרו לי שכנראה יש לו רפלוקס- תיארתי שהוא פולט אחרי כל ארוחה (אני מניקה)
הוא עושה תנועות עם הפה אחרי האכלה, כאילו משהו מציק לו
הרופא הבכיר שלא היה גסטרולוג למיטב הבנתי המליץ על טיפול התנהגותי-הגבהה, הרמה לגרעפס.
אמר גם שיש תרופה טבעית שקשה להשיג אותה והיא מסייעת-הוא רשם לי את שמה בכתב ברופאים שלו ואני לא מבינה
עוד הוסיף כי במקרה הצורך לשקול זנטק ואינפמיל
השאלות שלי
1. לא ערכו לא אבחון. האם אכן רפלוקס?
2.איך אני יודעת מה החומרה. יש לציין טפו טפו כי מאז אתמול שהייתי במיון, יש שיפור מסוים, יותר רגוע יחסית.
3. אמנם שיפור מבחינת מס פליטות ופחות בוכה, כי אני מרימה אותו חצי שעה שמסיים לינוק.
אבל הוא מחכך בגרון ומשתעל לפעמים (שיעול קצר פעם ב..), הוא נשמע צרוד. מה עושים בנידון? זה מסוכן?
4. האם ללכת לרופא מומחה? האם לחכות?
5. הרופא המליץ להניק אותו לא לעיתים תכופות (הינקתי כל שעה וחצי), אז אני מושכת ות'אמת הוא משתף פעולה התינוק. יונק פעם בשעתיים לפעמים שלוש. הוא יונק במשך עשרים דק' עד חצי שעה, זה מספיק? יותר מידי
5. נולד במשקל 2540, ירד בביהח ל2300
עלה בערך מאז 200 גרם לשבוע. שוקל נכון לאתמול 3040. האם הגדילה תקינה?
תודה רבה רבה מראש
שירה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר לשירה
פרופ` יורם בוינובר07/09/2010כמו שציינת זו שאלה ארוכה שאינה מתאימה לאיטרנט אלא ליעוץ ישיר קודם כל של הרופא המטפל.
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהמממ
אמא08/09/2010רופאת הילדים אמרה לי להמתין ולעקוב אחרי הגדילה והפליטות
ובמידה ויש בעיה לפנות שוב למיון לאשפוז יום
הוא עדין פולט, אמנם לסירוגין. פעם כן פעם לא. היום פלט גם דרך האף שעה וחצי אחרי הארוחה
אני לא יודעת אם ומתי לפנות שוב למיון
במיון אמרו לי לעקוב.. בינתיים טיפול התנהגותי ולשקול בהמשך זנטק אינפמיל
מתי יש לשקול טיפול תרופתי?
התינוק טיפה יותר רגוע.. מידה פעם מייבב לעצמו.. שמציק לו בגרון כנראה (עושה תנועות עם הפה)
מצא לו תנוחה במיטה שנראה לי שמקלה עליו-מותר צוואר וראש לאחור ונרדם על הצד
למי לפנות?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהלשירה
פרופ` יורם בוינובר08/09/2010פליטות אינן סיבה לטיפול. במידה ומשתנק רצוי לתת זנטק. להקטין כמות האוכל. אנפמיל או הסמכת כלכלה הן אפשרויות. השתנקות או שינוי צבע - הכחלה הן סיב ה לפנות למיון. את צריכה קשר ישיר עם הרופא וטיפת חלב. עצות שלי דרך האיטרנט אינן תחליף.
שנה טובה ובריאה* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהתודה רבה ושנה טובה
אמא08/09/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
האם אורח חייכם בריא?
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
