תינוק בן 11 חודשים מקיא

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • תינוק בן 11 חודשים מקיא
    אמ של פיצפיצ
    02/10/2010

    שלום,

    בני בן 11 חודשים, שוקל קצת יותר מ- 9 ק"ג, אוכל אוכל מוצק (על אף שאין לו עדיין שיניים) וכ-2-3 בקבוקי סימילאק ביום (בין 150 ל-180).
    לפני כשלושה שבועות הקיא בסילון באופן פתאומי פעמיים ברצף.
    אתמול בערב הקיא שוב בצורת סילון.

    יש לציין שבזמן ההקאה הראשונה הוא היה אח"כ עם חום יומיים וגם הפעם הזו הוא בדיוק מסיים מחלת חום של יומיים שלושה (באותו ערב שהקיא היה היום הראשון בלי חום...).

    אבל הוא מעולם לא הקיא לפני כן וגם לא סבל מפליטות עד כה, גם כשהיה חולה בעבר (היו כבר מספר פעמים צינונים ומחלות עם חום).

    האם זה רק וירוס? האם זה יכול להעיד על בעיה כלשהי במערכת העיכול?
    קראתי שלתינוקות צעירים הקאה בסילון מעידה על ריפלוקס.האם זה רלוונטי בגילו?
    אם כן - מה זה אומר? מה צריך לעשות?

    תודה
    אמא של פיצפיצ

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    תינוק בן 11 חודשים מקיא

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • הקאות ורפלוקס ושט-קיבה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    03/10/2010

    קרוב לוודאי שבנך הקיא עקב מחלות מזדמנות. מחלת הרפלוקס קיבה -ושט באה לביטוי ברוב המקרים סמוך לאחר הלידה. מומלץ בשלב זה לעקוב בלבד ואם הקאות יתמידו לפנות להערכה ראשונית ע"י רופא הילדים

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו