ריפלוקס1

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • ריפלוקס1
    שרון
    09/10/2010

    שלום
    ביתי בת כמעט 3 חודשים אובחן אצלה ריפלוקס. מרבה לפלוט אך יותר מכך נראה שכל הזמן עולה לה חומציות אך לא יוצאת כפליטה ונראה כאילו היא עומדת להחנק.
    הרופאה אמרה לי להאכיל אותה 20 מ"ל קורנפלור לפני האוכל(הנקה מלאה) ולהשכיב אותה במיטה מוגבהת כשהיא ישנה.
    ניסיתי לתת לה קורנפלור בבקבוק ובכפית וזה לא הולך,היא מוציאה הכל החוצה.
    האם יש לך הצעה אחרת בשבילי?
    האם אפשר להמתיק את הקורנפלור עם משהו?אתה חושב שזה יעזור?
    תודה מראש

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ריפלוקס1

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ריפלוקס1 - תגובה

    ד''ר עקיבא פרדקין
    09/10/2010

    רפלוקס קיבה- ושט הינה תופעה שכיחה וברוב המקרים שפירה בגיל הינקות, וחולפת תוך 6-12 חודשים. אם התינוק יונק, עולה במשקל, ללא השתנקויות, שעול חוזר או אי שקט משמעותי הטיפול היחידי המומלץ הוא טיפול תנוחתי, השכבה של התינוק בזוית מוגבהת של 30 מעלות שפלג הגוף בטן-חזה ישרים ללא לחץ על הבטן. אין צורך להאכיל את התינוק עם קורנפלור לפני ההנקה. במקרה של החמרה בתופעות ניתן לטפל בתינוק עם נוגדי חומצה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו