תינוקת בת שבועיים - צואה נוזלית

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • תינוקת בת שבועיים - צואה נוזלית
    י
    27/10/2010

    שלום,
    התינוקת בת שבועיים.

    בבי"ח ומספר ימים לאחר מכן צרכה מטרנה עם שילוב מינורי של חלב אם שאוב. במהלך תקופה זו צואה רכה (לא נוזלית) עם גרגירים (כמו עדשים) בצבע חרדל.

    לפני כשבוע עברנו לסימילאק אדבנס 1, עם שילוב מינורי (פעמיים ביום כ-40 CC ביחד) חלב אם שאוב.

    מזה כבשבוע:
    משך יומיים לא היתה צואה.
    לאחר מכן כמות גדולה של צואה נוזלית-מימית בצבע חרדל פעם ביום, במשך שלושה ימים אחרונים. (כמות גדולה הכוונה היא לכמות שהגדישה את הטיטול ודרשה שטיפה או ניקוי בצמר גפן רטוב). כמו כן פעם נוספת ביום של צואה נוזלית בכמות קטנה בצבע חרדל.

    חוץ מפעם-פעמיים אלו ביום לא היתה צואה נוספת במהלך היום, אלא רק טיטולים של שתן.

    לתינוקת תאבון רגיל.
    אתמול בלילה היתה פחות שקטה, אנו חשים בגזים מעת לעת עם ריח של צואה.

    האם יציאה נוזלית כזו תקינה?

    יש בה ריח של צואה. לא משהו חמוץ או מוזר.

    האם יש מקום להוסיף משהו לתזונה?


    תודה,
    לילך

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תינוקת בת שבועיים - צואה נוזלית - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    27/10/2010

    במידה ועולה במשקל אין דאגה. הצואה המתוארת יכולה להתאים לתינוק יונק או על פורמולה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו