דם בצואה ילד בן 6

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • דם בצואה ילד בן 6
    אהרון
    30/10/2010

    שלום
    מזה כחודשיים מידי פעם יש לילד דם בצואה בצבע אדום בוהק באסלה וגם בניגוב.
    הילד בד"כ עושה בשרותים כל יום והדם מופיע ב-50% מהמקרים (משהו כמו יומיים כן ואח"כ יומיים לא).
    לפני כחודש עבר בדיקת קולונסוקופיה והכל היה תקין.
    הרופא שביצע את הבדיקה אמר שיכול להיות שזה פוליפ "שירד".
    כמה שאלות:
    1) האם פוליפים יכולים לצאת בצורה שכזו ובתדירות שכזו?
    2) מה יכול לגרום לדימום שכזה ולא להתגלות בבדיקת קולונוסקופיה?
    עד עתה חיפשתי באינטרנט על הנושא וכל מה שמצאתי זה אזהרות ש"צריך ללכת בדחיפות לרופא ילדים" (ללא הסבר).
    3) האם האזהרות הם בגלל הסיכוי לאיבוד דם או שישנם מקרים שמצביעים על סרטן במעי?
    4) האם סרטן במעי נשלל באמצעות בדיקת קולונוסקופיה?

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    דם בצואה ילד בן 6

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • דם בצואה ילד בן 6 - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    31/10/2010

    קודם כל- סרטן במעי כמעט ואינו קיים בגיל זה והיה מתגלה בקולונוסקופיה. פוליפ שנכרת באופן עצמוני יכול לדמם אך הדמם אמור להפסק. לרה אבדן הדם אינו משמעותי. אחת הסיבות השכיחות היא צואה קשה וניתן לנסות מרככי צואה ולבדוק האם יש הטבה.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו