רפלוקס? תינוק בן 5 שבועות

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • רפלוקס? תינוק בן 5 שבועות
    גלי
    16/11/2010

    שלום רב,

    בננו בן ה-5 שבועות סובל מאי נוחות רבה משך כל שעות היממה ובעיקר בשעות הלילה ושעות הבוקר המוקדמות (גם בעת שינה). הוא מתפתל רבות, משמיע קולות וצפצופים ולעתים אף מחרחר ומשתעל. בשבועיים האחרונים החל לפלוט- לעתים כמויות קטנות ולעתים כמויות גדולות, גם זמן רב לאחר הארוחה.

    בננו שקל בעת לידתו 2.654 ק"ג. כיום שוקל כ-3.800 ק"ג ובסה"כ עולה יפה במשקל. הוא ניזון מהנקה בלבד.

    לאחר התייעצות עם רופא ילדים, החל בננו לקבל גביסקון החל מאמש. הוא אמור לקבל 2.5 מ"ל לאחר כל ארוחה אך אינו בולע את התרופה אלא יורק/ פולט אותה.
    בנוסף, לאחר כל ארוחה, אנו מניחים אותו בסל-קל/ טרמפולינה למשך כשעה.

    1. האם הטיפול בגביסקון אכן מתאים לאור התיאור שתיארתי לעיל?
    2. אם כן, כיצד אוכל לגרום לבננו לבלוע את התרופה? האם ניתן למהול אותה במשהו/ לדללה?
    3. האם ישנן דרכים נוספות בהן ניתן להקל עליו?/ האם ישנו טיפול מומלץ אחר/נוסף?


    בברכה ובתודה,

    גלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    רפלוקס? תינוק בן 5 שבועות

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • רפלוקס? תינוק בן 5 שבועות - תגובה

    פרופ` יורם בוינובר
    16/11/2010

    גויסקון נותנים 3 פעמים ביום בסוף הארוחה. ניתן לתת עם חלב אם. צריך להתיעץ עם טיפת חלב האם שיטת ההנקה טובה. התופעות יחלפו עם הזמן. ניתן להוסיף זנטק.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • תודה+ 2 שאלות בנוגע לגביסקון

    גלי
    17/11/2010

    תודה רבה על המענה המהיר.

    אודה לתשובתך ל-2 שאלות נוספות בנוגע לגביסקון:

    1. המינון שנמסר לנו הוא 2.5cc שש פעמים ביום (לאחר כל ארוחה) ולא שלוש פעמים ביום. האם זה סביר ?
    2. האם התרופה משפיעה על תדירות ומרקם היציאות? התחלנו לתת את התרופה לבננו שלשום ואתמול פחתה תדירות היציאות שלו והיציאה האחרונה היתה סמיכה וכהה מהרגיל (די מוצקה...). האם יתכן שזה קשור למתן התרופה?

    שוב תודה!

    גלי

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו