ילד מתאפק..

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • ילד מתאפק..
    הדס
    28/11/2010

    שלום, בני בן שנתיים ו- 10 חודשים, מגיל קטן מאוד היתה לו בעיה של צואה, כל יציאה היתה מלווה בכאבים בכי רב וקושי נורא להוציא הצואה.
    עם השנים הנ"ל התמתן במקצת ולרוב הילד עושה צואה רכה וקלה, עפ"י ייעוץ עם רופא הילדים אנו נותנים לו כבר מעל חודש שמן פרפין כל ערב.
    למרות כל זאת ישנו שיפור קטן אך עדיין ישנם ימים שהוא ניתקף בקושי רב להוציא הצואה, הילד פשוט חושש להוציא הצואה הוא עומד ותופס בשולחן סוגר רגליים ומקווץ הישבן ובכך מונע מהצואה לצאת...
    עפ"י מסקנה שלנו ההורים ושל הרופא וגם עפ"י בדיקה של טיפת חלב הילד פשוט חושש ולא מוכן לשמוע על סיר או שירותים ובקושי עושה בטיטול....
    אינינו יודעים איך אפשר לגרום לילד לעשות קקי ללא התאפקות וללא קושי ויותר מכך לעשות בשירותים (פיפי הוא עצמאי).
    אנא עזרתכם
    הדס.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה
    ילד מתאפק..

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • ילד מתאפק.. - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    28/11/2010

    הבעייה שכיחה. יש לתת טיפול בשמן פרפין או בתרופות כגון פגלקס או נורמקס במינון שיביא לצואה רכה לתקופה ארוכה (מס' חדשים) כדי להתגבר על התנהגות ההתאפקות.

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו