מידע רפואי
פורומים
- קרינה סלולרית, סרטן
- אוסטאופורוזיס
- כושר גופני
- סוכרת נעורים, סוכרת ילדים
- רפואת מטיילים
- השאלת ציוד רפואי, ציוד שיקומי, ציוד אורטופדי
- פילאטיס
- נוירולוגיה, אפילפסיה
- כבדי ראיה, מחלות רשתית, ראיה ירודה
- דלקת פרקים, ראומטולוגיה
- פדיקור
- רפואת כף הרגל - פודיאטריה
- הכנה ללידה, קורס הכנה ללידה
- אימון אישי, קואצ'ינג
- בנות, העצמה נשית
מאמרים וחדשות
יועצים בתחום
טובי פלד
פסיכולוג ילדים ונוער פסיכולוג מומחה בעל קליניקה פרטית. מטפל ומאבחן פעוטות, נוער ומבוגרים. עובד בבתי ספר ובארגונים ציבוריים.ד"ר אליהו סמואל
פסיכותרפיסט ילדים ונוער פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן לילדים אוטיסטים. מנהל שירות פסיכיאטרי של הילד והמתבגר בב"ח ולפסון. יועץ מערכת החינוך באזור המרכז. עוסק בפרקטיקה פרטית בתחום הפסיכותרפיה בתל אביב בכל הגילאים.
רפואה פרטית > פורומים רפואיים > פורום גסטרואנטרולוגיה ילדים, מחלות כבד ילדים >צואה ירוקה- ילדה בת שנה וחצי- לחוצה
מנהל הפורום
(1).jpg)
ד"ר אחיה אמיר
- צואה ירוקה- ילדה בת שנה וחצי- לחוצהתות14/12/2010
הבת שלי בת שנה וחצי, היום העירה את תשומת ליביב המטפלת במעון שהצואה של הבת שלי לאחרונה בצבע ירוק כהה וגם אני שמתי לב לעניין, ילדה נראית בסדר גמור, מלאה במרץ, משחקת, צוחקת הכל כרגיל.
האם העניין של צבע הצואה הירוק מעיד על בעיה כלשהי? האם יש סיבה לדאגה? ממה נובע צבע כזה?* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר למה לא עונים? אני לחוצה!
תות15/12/2010* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהצואה ירוקה- ילדה בת שנה וחצי- לחוצה - תגובה
פרופ` יורם בוינובר15/12/2010אין סיבה לדאגה. צבעים מקורם במזון או צבעי מרה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחידוד קטן- בבקשה תגיב לי שוב!
תות15/12/2010למה כוונתך שיש קשר בין צבע למרה? יוכלה להיות בעיה כלשהי? זה כבר תקופה שכל יום היציאות שלה בצבע כזה כהה, ירקרק, אבל הילדה מתנהגת כרגיל אוכלת כרגיל ומרגישה טוב.
האם יש צורך לגת לבדיקות אצל רופא? או שאני יכולה להיות רגועה לגמרי?
תודה רבה.* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירהחידוד קטן- בבקשה תגיב לי שוב! - תגובה
פרופ` יורם בוינובר15/12/2010כן את יכולה להיות רגועה
* המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתרלקביעת תורסגירה
שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו
ערוץ הבריאות
.jpg)
בחן את עצמך:
האם אתם ישרים?
האם אתם ישרים?
מאמרים אחרונים
היועצים שלנו
פסיכותרפיסט ילדים ונוער
פסיכותרפיה, פסיכואנליטיקאי. למד רפואה באונ` ת"א, התמחה ברפואת ילדים ובפסיכיאטריה של הילד והמתבגר. עבד כרופא פסיכיאטר בכיר ברמת חן ובהמשך שימש כמנהל יחידה בגיל הרך. הקים גן ל... קרא עוד
מנהל היחידה לאנדוקרינולוגיה וסוכרת בחטיבה הפדיאטרית ומנהל השרות למחלות מטבוליות מולדות במרכז הרפואי האוניברסיטאי ע"ש סורוקה בב"ש. יו"ר לשעבר של האיגוד הישראלי לאנדוקרינולוגיה לילדים. מתמחה בגדילה, השמ... קרא עוד
.jpg)
.jpg)
.jpg)







.jpg)
