עצירות לבן 3 ו4 חודשים-דחוף!

מנהל הפורום

ד"ר אחיה אמיר
ד"ר אחיה אמיר
לקביעת תור אצל ד"ר אחיה אמיר ללא פרסום בפורום
 
  • עצירות לבן 3 ו4 חודשים-דחוף!
    מיקה
    19/12/2010

    שלום וברכה(סליחה מראש על הארוך של המכתב ,אנחנו פשוט ממש מיואשים!)יש לילדי בעיה בהוצאת הקיבה כבר מגיל חצי שנה(בגיל זה הפסקתי להניק אותו די בפיתאומיות ועד אז הוא ינק מלא)בסביבות גיל 10 חודשים לקחנו אותו לכירורג ילדים,שבדק אותו וטען שהכול תקין למטה,נתן לנו להשתמש בפגלקס, השתמשנו מספר חודשים והפסקנו,הבעיה לא נפתרה ,אלא התדירות שלה השתנתה מעת לעת,בגיל שנתיים הבעיה עדיין לא חלפה ולקחנו אותו לגסטרולוג ילדים ששוב בדק אותו ואמר כי אין בעיה פיזיולוגית והמליץ להתחיל להשתמש בנורמלקס,טען שזה לתקופה ממושכת..עד היום הילד עם החומר הנ"ל!!.בסביבות גיל שנתיים וחצי גמלנו אותו מהטיטול(שתן אין שום בעיה-הולך עצמאית)אך לגבי היציאות הדבר הפך כבר לבילתי אפשרי,כל הזמן אנחנו הוריו צריכים להזכיר לו ללכת לשירותים אחרת הוא "רוקד",או לחילופין רץ לספה להתיישב על מנת שהקיבה לא תצא,יש לציין כי ניסינו הרבה שיטות של חיזוקים ,מתנות, מדבקות ואפילו כעסנו עליו, והיו תקופות יותר קלות,אך למעשה עד עכשיו הילד לא הולך לבד לעשות את הקיבה !!אלא רק כאשר אנו אומרים לו או רואים אותו עושה את התנועות "המוזרות"(יש לציין כי לפני חצי שנה נולדה לו אחות חדשה והוא התחיל גן עירייה ולא מוכן לשבת בשירותים שבגן),אשמח מאוד לקבל חוות דעת,מה ניתן לעשות והאם להמשיך להשתמש בנורמלקס??

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום

  • עצירות לבן 3 ו4 חודשים-דחוף! - תגובה

    ד''ר בתיה וייס
    21/12/2010

    ממליצה לך לפנות למרפאה המתמחית בתחום בעיות מסוג זה בבית חולים ספרא לילדים, כולל שימוש ברפואה משלימה

    * המידע המוצג כאן אינו מהווה ייעוץ רפואי או תחליף לו, כל הסתמכות על המידע היא באחריותך בלבד. הגלישה באתר היא בהתאם לתקנון האתר
    לקביעת תור
    סגירה

    הוספת תגובה

     

    לקביעת תור או פניה אישית למומחה ללא פרסום בפורום


שאלות ותשובות נוספות שעניינו את הגולשים שלנו